WinPhone Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg skal ha ny mobiltelefon. Valget står mellom Htc Hero, Samsung Omnia 2 eller Nokia n97 mini. Har mest lyst på Htc Hero, men denne har vært ute på markedet siden august, kjedelig og kjøpe en mobil som allerede er å betrakte som gammel? Eller er den fortsatt og betrakte som et godt alternativ? Takker for svar! Endret 20. oktober 2009 av WinPhone Lenke til kommentar
xenoxz Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Vent på HTC Dragon. Skal visst bli en Android version av HTC HD2. Lenke til kommentar
program Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har mest lyst på Htc Hero, men denne har vært ute på markedet siden august, kjedelig og kjøpe en mobil som allerede er å betrakte som gammel? Eller er den fortsatt og betrakte som et godt alternativ? Den kan ikke betraktes som gammel. Den er helt klart et godt alternativ. Jeg ville valgt den pga. Android og Sense. n97 har jeg så dårlig erfaring med at jeg knapt har lyst til å prøve n97 mini. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå