mrDave Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei. Jeg hører stadig etter spillet starter opp at Playstationen tar cden hardt. Høres likt ut som når man brenner en dvd. Og lyden gir seg ikke, utrolig irriterende! .. Og dette er IKKE et engangstilfelle. Er dette normalt, eller en feil? Lenke til kommentar
thermos Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Min bråker litt idet jeg setter inn plata. Høres nesten ut som om den tygger den, men hos meg stopper det noen sekunder etter jeg har satt inn plata. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Min bråker litt idet jeg setter inn plata. Høres nesten ut som om den tygger den, men hos meg stopper det noen sekunder etter jeg har satt inn plata. Kan jeg få en en rep, eller ny? Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dersom dette faktisk er en feil, har du krav på reparasjon. Hvis ikke, risikerer du å måtte betale for sjekken. Får plata skader? Er det sånn at det er irriterende når du sitter i sofaen, eller når du legger øret inntil? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Dersom dette faktisk er en feil, har du krav på reparasjon. Hvis ikke, risikerer du å måtte betale for sjekken. Får plata skader? Er det sånn at det er irriterende når du sitter i sofaen, eller når du legger øret inntil? Når jeg sitter i soffaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå