Yetipants Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Spore Hero lar deg redde en hel planet fra ondskapen. Hørt det før? Tenkte meg det. Les mer Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Usj... blir kvalm hver gang jeg hører "hero" i slutten på tittelen til spill. Nesten som "64" bølgen til nintendo 64. Super Mario "64" etc. No offence Lenke til kommentar
TryggveS Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 None taken. Når det er sagt, hvor mange spill har egentlig "Hero" som siste ord i tittelen? Er det så mange, altså? Dette må undersøkes. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Mange er det sikkert men det kommer nok til å "balle" på seg. Vent og se Lenke til kommentar
Majjan Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Når det er sagt, hvor mange spill har egentlig "Hero" som siste ord i tittelen? Er det så mange, altså? Dette må undersøkes. Band Hero og DJ Hero er i hvert fall like rundt hjørnet... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Når det er sagt, hvor mange spill har egentlig "Hero" som siste ord i tittelen? Er det så mange, altså? Dette må undersøkes. Band Hero og DJ Hero er i hvert fall like rundt hjørnet... Også har vi Guitar Hero serien ... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Må si jeg synes første spore var lamt. Betalte til og med for det. Jeg hadde følt meg snytt for båndbredde om jeg hadde lastet det ned. Så kan man tenkte seg hvor snytt jeg faktisk følte meg... Lenke til kommentar
Matherdon Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 None taken. Når det er sagt, hvor mange spill har egentlig "Hero" som siste ord i tittelen? Er det så mange, altså? Dette må undersøkes. http://www.games-db.com Viser 141 spill med ordet "hero" i seg affal? noen som har bedre liste ? Lenke til kommentar
TryggveS Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Apapap, her var det snakk om spill som slutter på ordet "hero". Kom på Guitar Hero-serien selv, men den er vel ganske langt unna Spore Hero med tanke på hva slags opplevelse den gir... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg