NoviKaNa Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei, Jeg begynner å få liten plass på min bærbare, og har et par ustabile små eksterne harddisker. Derfor ønsker jeg nå en større ekstern harddisk med ca 1TB lagringsplass, som jeg kan ha stående hjemme. Fysisk størrelse er ikke viktig Støy er ikke veldig viktig, men pluss om den er stillegående Bør være sikker. Vet aldri med harddisker, men ønsker et merke som hvertfall er kjent for å holde lenge. Vanskelig å si pris - jeg bor i USA, så usikker på prisnivået. Ca 1000,-, kan jeg tenke meg. Håper noen kan anbefale en! Lenke til kommentar
Mats13 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) https://prisguiden.no/product.php?p...43&cat_id=9 jeg vil annbefale den sterkt.. har en selv og den funker som en drøm har også mistet den en del i gulvet, og den overlever med et par småskrammer.. edit: ps.. ville anbefale å convertere fra fat32 til NTFS før du tar den i bruk ^^ Endret 20. oktober 2009 av Mats13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå