Venefix Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei, jeg er da en kar i 18-19 års alderen. Det vises seg at jeg ble tatt for å ha røyket hasj av politiet, de syntes jeg så fjern ut, og jeg fortalte alt som det var. De fant ingenting på meg, og jeg hadde heller ingenting på meg. Jeg inrømmet at jeg hadde røyket, det endte med at jeg fikk forelegg(har enda ikke motatt noe). Det jeg er redd for er om jeg har fått utsettelse på førerkort ? iom at jeg ble tatt, men har ikke fått vite noe. Mangler bare teori og oppkjøring, er dette noe jeg kan spørre om ? eller er det ikke lurt, med tanke på om det ikke har blitt registrert. setter pris på tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) http://www.ung.no/oss/kriminalitet/36137.html Et spørsmål om noe lignende. Men tror ikke du kan få utsettelse av og røyke en litn en. Endret 20. oktober 2009 av p0pc0rn Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sperrefrist på førerkort gis bare for overtredelse av vegtrafikkloven. Det kan dog være at du blir nektet førerkort pga vandel. Du skal tross alt vandelssjekkes idet du sender inn blanketten "Søknad om førerkort". Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Førerkort kan også nektes til personer som ikke er skikket til å kjøre bil. En person som kjører rundt i narkotika-rus er IKKE skikket. Er vel snakk om at man finner spor av hasj i kroppen intill 3 månder etter man tok en blås. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå