Krillekongen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Snakk med rådgiver? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Som over, snakke med rådgiveren på skolen din. Nå tror jeg det kommer til å bli vanskelig å få byttet til media siden det er en ganske populær linje og da er mest sansynligvis alle klassene fyllt opp. Lenke til kommentar
Bluestrewng Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei jeg går på studiespesialisering og det er mitt første år. Men jeg har oppdaget at jeg har tatt feil valg og vil heller gå på media og kommunikasjon linjen. Men jeg vet ikke om det går an siden skolen har gått i gang i over 3 måneder :S Jeg skal snakke med rådgiver, men tror DU selv at det går ann? Noen sjanse? Setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvorfor lager du en ny tråd? Du har jo en helt lik i samme forum? Men uansett, det har vel bare gått litt over to måneder? Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kom en ny en i klassen vår for ei uke siden. Han hadde gått vanlig allmenn et annet sted, og skulle begynne på allmenn med form her. Vet dog ikke hvordan det funker å skifte linje helt, eller om det er forskjellige regler rundt om i landet. Ellers spørs det vel om det er noen plasser igjen på linja. Lykke til iallefall Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du må nok vente et år, min venn. Lenke til kommentar
Bluestrewng Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvorfor lager du en ny tråd? Du har jo en helt lik i samme forum? Men uansett, det har vel bare gått litt over to måneder? jg lagde ny tråd fordi jeg fikk bare 2 svar :S Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Da kunne du bare bumpet den andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå