Gå til innhold

Chemtrails - tullball eller sant ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri så lite paranoid? Grandiose tanker om deg selv? 

Selvtillit blir ofte misforstått med arroganse. 

Hvilken donasjon gir du vår organsisasjon om vi kan bevise at jorden er flat? Husk det går til barns rettigheter og framtid. Ettersom du er så sikker på at du er passasjer på kula i en sinnssyk fart er du vel villig til å putte pengene hvor munnen er?

Lenke til kommentar

Igjen, jeg gidder ikke disse videoene - kan du forklare dette på egenhånd? Hvordan sprayer de dette? Hvor er bevisene dine? 

Slutt og kommenter da vel. Ikke vanskeligere! Dette er vitneerklæringer som er gitt foran føderale myndigheter i USA. Da må du SE!

Lenke til kommentar

Hvorfor sprayer de grunnstoffer som finnes i atmosfæren fra før?

Om du har for høye konsentrasjoner av spesielt aluminium i kroppen over tid blir du syk. Dette akselerer Alzheimers, ADHD og autisme bl.a. Når man vet at vaksiner inneholder store mengder aluminium er det all grunn til at hver og en som har barn eller ska få barn snart setter seg ordentlig inn i dette. Vi er ikke fullstendig imot vaksiner, men man må velge hva man tar med omhu. Vaksine mot forkjølelse f.eks er fullstendig latterlig. At de gir eldre mennesker dette viser i praksis at de ønsker dem i graven snarest mulig.

EDIT:

Du trenger ikke spise appelsinene hele. Du kan dele dem opp i båter.

Meget generøst av deg. Takk!

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Jeg donerer ikke til anonyme "organisasjoner" som ikke kan vise til vedtekter, styreform og regnskap. 

Vi kan ikke annet enn respektere dette. Videre håper vi at du leser regnskapene til de organisasjonene du velger med omhu. Administrative kostnader er som regel i størrelsesorden 70%. Da er det annet du kan foreta deg for egen maskin i stedet for at du gir dit.

Lenke til kommentar

Slutt og kommenter da vel. Ikke vanskeligere! Dette er vitneerklæringer som er gitt foran føderale myndigheter i USA. Da må du SE!

Nei, du forstår ikke. Jeg tror ikke på dette pisset her, så jeg kommer ikke til å kaste vekk tiden min på timesvis med video, når du enkelt kan forklare nøyaktig hva det er som skjer. Eller greier du ikke å gjenfortelle og lage et sammendrag? Bevisbyrden ligger på deg, ikke oss andre, og når du er stor nok i kjeften til å fremme en direkte påstand, så burde du være stor nok i kjeften til å svare direkte på motsvarene også. Skjerp deg  :grumpy:

• Liker 5
Lenke til kommentar

Vi kan ikke annet enn respektere dette. Videre håper vi at du leser regnskapene til de organisasjonene du velger med omhu. Administrative kostnader er som regel i størrelsesorden 70%. Da er det annet du kan foreta deg for egen maskin i stedet for at du gir dit.

Nok en generalisering som ikke stemmer, men nok om det. Hvorfor står ingen av AnArv frem med fullt navn? Skal vi bare ta det for "god fisk" at du er "vi"? Hvor mange fysiske personer er "vi"? Er du bare talsperson for AnArv, eller er du både leder og styre også? 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om du har for høye konsentrasjoner av spesielt aluminium i kroppen over tid blir du syk.

Jeg trodde vi snakket om forekomsten av aluminium i atmosfæren?

Den er såpass lav at det ikke er noen fare for at konsentrasjonen av aluminium i kroppen når farlige nivåer på grunn av inhalering eller hvordan du nå ser for deg at aluminium i luft havner i kroppen.

Vi får jevnlig i oss Strontium - radioaktivt sådan - som en konsekvens av atomvåpenprøvesprengningene i Russland (- primært; for avstanden til Norge er kortere derfra enn fra USA og det sørlige Stillehav -), og ingen har kunnet påvise noen målbar innvirkning på folkehelsen av det. (Og, nei, det betyr ikke at jeg tror at atomvåpen ikke er farlig.)

Men jeg vil anbefale deg å få testet drikkevannet ditt, for sikkerhets skyld.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, det er latterlig. Fordi vaksinen ikke finnes. Influensavaksinen derimot, redder liv. 

Du er fullstendig kunnskapsløs, dessverre.

Men det er jo lenge siden dere har hevdet at indoktrinering finner sted, er det ikke?

Edit:

Ref. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1722333&p=24774417

Ja og du er et skoleeksempel.

Nok en generalisering som ikke stemmer, men nok om det. Hvorfor står ingen av AnArv frem med fullt navn? Skal vi bare ta det for "god fisk" at du er "vi"? Hvor mange fysiske personer er "vi"? Er du bare talsperson for AnArv, eller er du både leder og styre også? 

Ikke ta ytterpunktene. For majoriteten stemmer dette. AnArv har en langsiktig plan og identitetene vil komme etterhvert. Grunnlaget for at vi er anonyme foreløpig er at den jobben vi gjør utenfor diskusjonsforum, youtube etc. ikke er fri for risiko. Man blir motarbeidet og det er heller ikke vanskelig forstå da makt er noe mennesker ikke slipper frivillig. Vi har et firesifret antall medlemmer som jobber sammen. Vi er organisert slik at vi aldri kan bli satt "sjakkmatt". Om en av oss blir fjernet av en eller annen årsak vil arbeidet ikke stoppe.

Du forstår nok dette veldig godt ettersom du er så kritisk; vi jobber for vanlige menneskers fordel. Ikke makteliten. Derfor er de redde for vi er mange og enkelt mennesker har så mye makt om det blir kanalisert den riktige veien at for de fleste er det vanskelig begripe hvilken kraft de egentlig rår over.

Lenke til kommentar

Jeg trodde vi snakket om forekomsten av aluminium i atmosfæren?

Den er såpass lav at det ikke er noen fare for at konsentrasjonen av aluminium i kroppen når farlige nivåer på grunn av inhalering eller hvordan du nå ser for deg at aluminium i luft havner i kroppen.

Vi får jevnlig i oss Strontium - radioaktivt sådan - som en konsekvens av atomvåpenprøvesprengningene i Russland (- primært; for avstanden til Norge er kortere derfra enn fra USA og det sørlige Stillehav -), og ingen har kunnet påvise noen målbar innvirkning på folkehelsen av det. (Og, nei, det betyr ikke at jeg tror at atomvåpen ikke er farlig.)

Men jeg vil anbefale deg å få testet drikkevannet ditt, for sikkerhets skyld.

Som Ted Gunderson sa; "they are spraying over Northern America, UK and Northern Europe"

Ettersom du sier at Strontium er farlig i konsentrert mengde; tror du aluminium er farlig i konsentrert mengde? Hvorfor ville man fjerne deodoranter som inneholdt aluminium fra markedet? 

Lenke til kommentar

Nei, du forstår ikke. Jeg tror ikke på dette pisset her, så jeg kommer ikke til å kaste vekk tiden min på timesvis med video, når du enkelt kan forklare nøyaktig hva det er som skjer. Eller greier du ikke å gjenfortelle og lage et sammendrag? Bevisbyrden ligger på deg, ikke oss andre, og når du er stor nok i kjeften til å fremme en direkte påstand, så burde du være stor nok i kjeften til å svare direkte på motsvarene også. Skjerp deg  :grumpy:

Og beviset har du mottatt. At du er ignorant nok til at du ikke vil se er ditt problem, ikke mitt. Om du ikke forstår engelsk kan du helt sikkert be noen komme hjem til deg slik at dere sammen kan se mens vedkommende oversetter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...