Gå til innhold

Chemtrails - tullball eller sant ?

Anbefalte innlegg

Nesten verre, så jeg er enig med deg, dette er nå direkte "tinnfoil hat"-tema, der flat jord helst "hinter om det pga satan". Mange Flat-jordere tror også på chemtrails. Betroz. Sorry, jeg har nå mistet all respekt for deg. Igjennom så mange år med dataprat så leverer du de greiene her. Håper du kommer tilbake til jorda en dag :(

For å sitere meg selv :

Se videoen til Dane Wigington eller ikke. Gjør opp din egen mening etter det. Jeg har ikke sagt at jeg er 100% overbevist heller har jeg vel...? At jeg la ut link i denne tråden til Dane sitt foredrag gjorde jeg for å spre informasjon. Hva folk gjør med det er opp til hver enkelt. Ikke min oppgave å overbevise noen som helst, spessielt når dere ikke gidder å se litt av videoen engang.

Hvis du mister respekt for meg på grunnlag av det jeg har skrevet i denne tråden bshagen, så forteller det mer om din karakter enn min. Trodde du var mer voksen/moden enn det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chemtrails er 100% totalt bullshit. At du i det heletatt hinter til dette er sjokkerende  :ohmy:

Søk på Google etter "geoengineering 2019" så finner du informasjon om et projekt som skal starte neste år for å dimme solen for liksom å kjempe mot global oppvarming :

Harvard Scientists Will Actually Launch a Geoengineering Experiment Next Year

Eller hva med artikkelen fra Nature.com :

First sun-dimming experiment will test a way to cool Earth

Hvordan vil det utarte seg på himmelen?  Jo som de chemtrails vi allerede har. De har drevet å manipulert klimaet lenge.

Endret av Betroz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

At jeg la ut link i denne tråden til Dane sitt foredrag gjorde jeg for å spre informasjon

Du sprer "informasjon" som _aldri_ har hatt noen som helst beviser for at er riktig og som har blitt tilbakevist gang etter gang av en mengde forskjellige personer. Du sprer altså ikke informasjon i det hele tatt, du sprer feilinformasjon.

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Søk på Google etter "geoengineering 2019" så finner du informasjon om et projekt som skal starte neste år for å dimme solen for liksom å kjempe mot global oppvarming :

Hvordan vil det utarte seg på himmelen?  Jo som de chemtrails vi allerede har. De har drevet å manipulert klimaet lenge.

Hva er vitsen med å teste noe som har eksistert over lang tid allerede? Høres lite effektivt ut å spre kjemikalier med en 3-millioners dollars ballong når de i følge deg har hatt infrastrukturen til å gjøre dette i stor skala lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Nå har jeg lagt ved linker til mainstream media også. Alt dere har gjort er å trolle meg.

Innta offerrollen når du ikke har argumenter, bra.

Kan du ikke komme med noen argumenter selv da? Du kan starte med å fortelle hvordan denne infrastrukturen fungerer, hvorfor dette holdes hemmelig, hvordan det har faktisk vært klart hemmeligholdt fra verdens befolkning (utenom dere som har sett lyset selvsagt) og hva bakmennene har å tjene her (det holder ikke å skrive "kontroll"). 

Lenke til kommentar

Har du kilder som bekrefter at dette er det de har gjort i årtier? Å dimme solen? Hvor lenge har vi sett disse chemtrailsene nå? I fra hvor mange fly? Fly som jeg personlig også har sittet med på, som har smekk fulle. Hvor er det du har mistet hodet ditt? 

Lenke til kommentar

Kan du ikke komme med noen argumenter selv da? 

Jeg har allerede svart på det flere ganger nå. Hvorfor ikke bare se det foredraget til Dane? Han forklarer det mye bedre enn jeg kan. Hva er du redd for? Hvis du fortsatt tror dette er bullshit etter å ha sett den videoen, så greit nok det skal jeg respektere. Men det gidder du ikke, for du har allerede gjort opp din mening, samme som resten av folka her.

Lenke til kommentar

At geoengineering er en ting er det jo lite tvil om, og det har man jo sett flere eksempler på.

Før OL i Seoul sørget jo arrangøren for at det ikke regnet under åpningen.

Men det er langt fra værmodifikasjon til chemtrails..

At jeg klarer å hoppe betyr ikke at jeg kan å fly, selv om begge deler er å være over bakken.

Endret av aklla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Jeg har allerede svart på det flere ganger nå. Hvorfor ikke bare se det foredraget til Dane? Han forklarer det mye bedre enn jeg kan. Hva er du redd for? Hvis du fortsatt tror dette er bullshit etter å ha sett den videoen, så greit nok det skal jeg respektere. Men det gidder du ikke, for du har allerede gjort opp din mening, samme som resten av folka her.

Det er ikke snakk om å gjøre seg opp en mening. Det er snakk om fakta og fiksjon. Synd dere konspirasjonteoretikere ikke kan argumentere for teoriene deres - det gir liksom ikke grobunn for en debatt når man utfordrer og får «se denne youtubevideoen, den er bare 2,5 timer lang og du kan se den innimellom når det passer» tilbake som svar.

Registrerer forøvrig at du hoppet rett over spørsmålene mine. Jeg er ikke veldig overrasket over det.

Endret av Sletttet+98134
Lenke til kommentar

Har du kilder som bekrefter at dette er det de har gjort i årtier? Å dimme solen? Hvor lenge har vi sett disse chemtrailsene nå? I fra hvor mange fly? Fly som jeg personlig også har sittet med på, som har smekk fulle. Hvor er det du har mistet hodet ditt? 

Jeg har allerede svart på det meste der. Du valgte visst å ikke se det. Nei, jeg er ikke 100% overbevist, men jeg avfeier det heller ikke slik dere gjør.

Er det virkelig så vanskelig for deg eller andre her til å tro at mennesker har forsøkt, og fortsatt forsøker, å manipulere klimaet på Jorden? Chemtrails er bare ett redskap de bruker, noe som kommer fram i videon jeg la ut. HAARP er et annet.

Dere antar og forventer ting på trass her. "Jeg skal f**n ikke se den videoen som Betroz la ut. HAN må overbevise meg - meg meg meg. Ellers er han bare en sånn tinfoilhat konspirasjons teoretiker" :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synd dere konspirasjonteoretikere ikke kan argumentere for teoriene deres 

Det at du føler du må putte meg i en liten boks, forteller mer om deg enn meg. At jeg kan være dårlig til å argumentere, kan være fair sagt, men når du nærmer deg personangrep grensen her, så melder jeg meg ut. Bortkastet tid for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Det at du føler du må putte meg i en liten boks, forteller mer om deg enn meg. At jeg kan være dårlig til å argumentere, kan være fair sagt, men når du nærmer deg personangrep grensen her, så melder jeg meg ut. Bortkastet tid for meg.

Offer igjen. Du bør ikke snakke om bortkastet tid når du argumenterer med en 2,5 timer lang video med pissprat.

Lenke til kommentar

Og du forventer at alle du diskuterer med i først omgang ser en film på 2.5 time for å "få lov" til å diskutere med deg..

Vet ikke hvem som er kravstor her jeg..

Nei, jeg forventer ikke. Mitt argument er at Dane Wigington er flinkere til å forklare temaet enn jeg er. Jeg skrev også at du kan se den eller ikke. Der kunne diskusjonen potensiellt ha stoppet, og det hadde vært greit for meg. Ikke kast stein i glasshus nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Offer igjen. Du bør ikke snakke om bortkastet tid når du argumenterer med en 2,5 timer lang video med pissprat.

Hvordan kan du vite at noe er pissprat før du har sett den? Du kunne ha valgt å ignorere min først post om dette... Men du så vel det som din rett å sette meg på plass?

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Mitt siste tips til hvordan du blir en bedre konspirasjonsteoretiker: svar på spørsmålene du blir stilt, vær forberedt på å kunne argumentere for påstandene dine og ikke link til lange videoer av meningsfeller som argument.

Lenke til kommentar
Gjest Sletttet+98134

Hvordan kan du vite at noe er pissprat før du har sett den? Du kunne ha valgt å ignorere min først post om dette... Men du så vel det som din rett å sette meg på plass?

Fordi du har ikke kunnet produsere et eneste argument ut av en 2,5 timers video. Fordi du ikke klarer å svare på enkle spørsmål. Jo, og fordi du har null bevis på påstandene dine, selvsagt.

Lenke til kommentar

Mitt siste tips til hvordan du blir en bedre konspirasjonsteoretiker: svar på spørsmålene du blir stilt, vær forberedt på å kunne argumentere for påstandene dine og ikke link til lange videoer av meningsfeller som argument.

Hadde du droppet den (merket ord i sitatet), så hadde du nesten oppført deg moden her, og kommet med et godt tips ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...