Gå til innhold

Chemtrails - tullball eller sant ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Ted Gunderson sa; "they are spraying over Northern America, UK and Northern Europe"

 

Betyr det at de målte nivåene av f.eks. aluminium i luften er høyere her enn i Afrika og Sør-Amerika? Har noen tatt seg bryet med å sjekke dette?

 

Ettersom du sier at Strontium er farlig i konsentrert mengde;

 

Jeg har aldri skrevet det. Jeg nevnte ikke noe om strontium i konsentrerte mengder.

Jeg skrev at nivået vi får i oss tilsynelatende ikke er helseskadelig. (Man har ikke kunnet påvise noen skader i perioden etter at utslippene skjedde.)

Lenke til kommentar

AnArv har en langsiktig plan og identitetene vil komme etterhvert. Grunnlaget for at vi er anonyme foreløpig er at den jobben vi gjør utenfor diskusjonsforum, youtube etc. ikke er fri for risiko. Man blir motarbeidet og det er heller ikke vanskelig forstå da makt er noe mennesker ikke slipper frivillig. Vi har et firesifret antall medlemmer som jobber sammen. Vi er organisert slik at vi aldri kan bli satt "sjakkmatt". Om en av oss blir fjernet av en eller annen årsak vil arbeidet ikke stoppe.

 

Dere har et firesifret antall medlemmer som jobber på diskusjonsforum og YouTube. Likevel har dere kun to følgere på deres YouTube-kanal, og knapt meningsfeller her på dette forum. Det høres ikke veldig troverdig ut for meg. Med så mange medlemmer burde du vel kunne klare å få et par medlemmer til å lage seg profil her på forumet for å støtte deg i din argumentasjon. Eller skal jeg si mangel på argumentasjon?

 

Du kom med en påstand om at det finnes en vaksine mot forkjølelse, og at denne gis eldre med insinuasjon om at en ønsker livet av dem. Når jeg påpeker at en vaksine mot forkjølelse ikke finnes, så svarer du meg med at jeg er fullstendig kunnskapsløs. Kan du nå komme med dokumentasjon, ut over personangrep? Jeg vil ha kilder på denne forkjølelsesvaksinen. Jeg vil også gjerne ha en argumentasjon som støtter opp om din påstand om min fullstendige kunnskapsløshet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Betyr det at de målte nivåene av f.eks. aluminium i luften er høyere her enn i Afrika og Sør-Amerika? Har noen tatt seg bryet med å sjekke dette?

 

Om vi tillegger vekt i hans forklaring skulle man tro det. Problemet er at dette er nanopartikler og kan umulig ses av det blotte øyet når det faller ned. Kjempegod ide! Om noen har denne muligheten ville det vært meget interessant om dette kunne blitt delt med oss alle.

 

 

Jeg har aldri skrevet det. Jeg nevnte ikke noe om strontium i konsentrerte mengder.

Jeg skrev at nivået vi får i oss tilsynelatende ikke er helseskadelig. (Man har ikke kunnet påvise noen skader i perioden etter at utslippene skjedde.)

 

Det finnes videoer hvor folk spiser radioaktivt materialet, men vi tror at det er en kombinasjon av mange faktorer som sammen skaper en reaksjon. Hva man spiser bl.a. Det man med sikkerhet kan slå fast at aluminium i konsentrerte mengder som ved vaksiner er meget skadelige. Når man ser aluminium i sammenheng med stråling fra WiFi, mobiler og nå 5G som de vil bygge ut, begynner det bli en suppe ut av dette som ikke er bra for oss totalt sett.

Lenke til kommentar

Dere har et firesifret antall medlemmer som jobber på diskusjonsforum og YouTube. Likevel har dere kun to følgere på deres YouTube-kanal, og knapt meningsfeller her på dette forum. Det høres ikke veldig troverdig ut for meg. Med så mange medlemmer burde du vel kunne klare å få et par medlemmer til å lage seg profil her på forumet for å støtte deg i din argumentasjon. Eller skal jeg si mangel på argumentasjon?

Om du ikke vet dette; YouTube og google lagrer all informasjon om deg. Skal du følge eller kommentere via YouTube må man logge inn. Majoriteten av oss jobber med helt andre ting enn diskusjonsforum. Vi er anonyme foreløpig fordi vi dette er ikke risikofritt om du skulle fortsatt tro det. Man kan bare se aggressiviteten her inne. Da kan du kanskje selv tenke deg hvordan dette er hos dem man utfordrer som virkelig har makten. Hvorfor skal det sitte flere av oss her og argumentere da alle hos AnArv mener det samme? Bortkastet tid kalles det, da man kan frigjøre flere til den jobben hvor flest trengs.

 

 

Du kom med en påstand om at det finnes en vaksine mot forkjølelse, og at denne gis eldre med insinuasjon om at en ønsker livet av dem. Når jeg påpeker at en vaksine mot forkjølelse ikke finnes, så svarer du meg med at jeg er fullstendig kunnskapsløs. Kan du nå komme med dokumentasjon, ut over personangrep? Jeg vil ha kilder på denne forkjølelsesvaksinen. Jeg vil også gjerne ha en argumentasjon som støtter opp om din påstand om min fullstendige kunnskapsløshet.

https://www.healthychildren.org/English/safety-prevention/immunizations/Pages/Vaccine-Studies-Examine-the-Evidence.aspx

https://www.historyofvaccines.org/content/articles/vaccine-side-effects-and-adverse-events

https://www.nvic.org/vaccines-and-diseases/Vaccinations--Know-the-risks-and-failures-.aspx

 

Første linken er den beste, men har lagt ved flere slik at du kan se at det er enorme mengder data som tilsier at foreldre virkelig bør lese seg opp på hvilke vaksiner man gir barna. Vi er ikke anti-vaksine, men man bør ikke ta absolutt alle. I tillegg har du noe som heter etiske vaksiner også som ikke inneholder celler fra aborterte barn.

 

Alzheimers og aluminium

https://www.alzheimers.org.uk/about-dementia/risk-factors-and-prevention/metals-and-dementia

 

Du lager deg gitte sannheter om oss basert på antagelser, fornekter at det god informasjon kan finnes via YouTube (vi vet det er mye møl der) imidlertid betyr ikke dette det samme som at man ikke kan finne godt innhold og dine meninger er helt fastlåste. Dette gir kunnskapsløshet. Når du blir eldre vil du oppdage hvor mye du faktisk ikke vet. I det øyeblikket du innser dette vil en ny verden åpne seg.

Lenke til kommentar

Første linken er den beste, men har lagt ved flere slik at du kan se at det er enorme mengder data som tilsier at foreldre virkelig bør lese seg opp på hvilke vaksiner man gir barna. Vi er ikke anti-vaksine, men man bør ikke ta absolutt alle. I tillegg har du noe som heter etiske vaksiner også som ikke inneholder celler fra aborterte barn.

 

Så du klarer ikke å svare på direkte spørsmål? Ingen av linkene sier noe om en vaksine mot forkjølelse. Prøv igjen eller innrøm at dere tok feil.

Lenke til kommentar

En tidligere FBI direktør mistet livet da han fortalte om chemtrails. Legg merke til hvor han forteller dette blir sprayet:

https://www.youtube.com/watch?v=yitEUceDERQ

 

 

Alle de som hevder at klimaendringer ikke er menneskeskapte har for såvidt rett. Hva de ikke forstår er at CO2 ikke har noe med dette å gjøre. Kjemikalier som blir sprayet og blokkerer for solen derimot, de er menneskeskapte de! Det finnes vel noen som kan forklare denne naturlige solnedgangen:

https://www.youtube.com/watch?v=P2sVoAjAujA

 

Denne solnedgangen skyldes fenomenet perlemorskyer, et fenomen man ikke ser hver dag akkurat men som er lang fra uvanlig. Men dersom DU mener at dette er et bevis på "chemitrails" så ligger bevisbyrden på deg og ingen andre. Den amerikanske konspirajonsfyre som har laget denne korte videoen er neppe meterolog. Jeg forholder meg til hva fagfolk sier om dette og IKKE konspirasjonsteoretikere. Så hva er DIN forklaring annet enn perlemorskyer? Ser at konspirasjonsfyren har deaktivert kommentatorer for videoen sin. Ingen bombe! Konspirasjonsteoretikere har gjerne et religiøst forhold til teoriene sine og liker derfor ikke å bli motsagt og få påpekt fakta.

 

http://www.yr.no/artikkel/slik-oppstar-perlemorskyer-1.7958556

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Denne solnedgangen skyldes fenomenet perlemorskyer, et fenomen man ikke ser hver dag akkurat men som er lang fra uvanlig. Men dersom DU mener at dette er et bevis på "chemitrails" så ligger bevisbyrden på deg og ingen andre. Den amerikanske konspirajonsfyre som har laget denne korte videoen er neppe meterolog. Jeg forholder meg til hva fagfolk sier om dette og IKKE konspirasjonsteoretikere. Så hva er DIN forklaring annet enn perlemorskyer?

 

http://www.yr.no/artikkel/slik-oppstar-perlemorskyer-1.7958556

 

Klarer du virkelig ikke se forskjellen på perlemorskyene og de skyene du ser i videoen? Du trenger ikke se videoen engang da du ser dette fra coverfotoet. De er jo ikke i nærheten av å ligne. Samme som at man sier at bananer og appelsin er det samme. De er frukter og gule. Men for de fleste stopper likheten der.

Lenke til kommentar

Klarer du virkelig ikke se forskjellen på perlemorskyene og de skyene du ser i videoen? Du trenger ikke se videoen engang da du ser dette fra coverfotoet. De er jo ikke i nærheten av å ligne. Samme som at man sier at bananer og appelsin er det samme. De er frukter og gule. Men for de fleste stopper likheten der.

 

Vel, det ser ut som om det kan være i et forurenset område med mye smog, så det kan fort bli en stygg "blanding". Jeg er ikke ekspert og det er heller ikke du og heller ikke den amerikanske conspiracy-fyren som legger ut videoen og blokkerer for kommentarer. Igjen; dersom du mener at dette er et smoking gun bevis for chemitrails må du fortelle og opplyse oss. Vi er veldig inntereserte i å høre du forklare oss hvorfor dette skyldes "chemitrails" og ikke noe annet.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Vel, det ser ut som om det kan være i et forurenset område med mye smog. Jeg er ikke ekspert og det er heller ikke du og heller ikke den amerikanske conspiracy-fyren som legger ut videoen og blokkerer for kommentarer. Igjen; dersom du mener at dette er et smoking gun bevis for chemitrails må du fortelle og opplyse oss. Vi er veldig inntereserte i å høre du forklare oss hvorfor dette skyldes "chemitrails" og ikke noe annet.

 

Nå begynner du med antagelser og "jeg synes at/mener at /tenker at"-retorikk. Og du har helt rett ingen av oss er eksperter, men jeg stoler i alle fall på hva jeg ser med mine egne øyne og ikke hva andre har fortalt meg at jeg skal tro. Jeg har aldri sett lignende i hele mitt liv og jeg har reist mye.

 

Forklaringen ligger fra vitnesbyrdet til piloter, leger og forskere som avgir dette foran statlig apparat i USA. Se selv. Ingen kan forandre dette. Om dette blir skrevet ned vil du allikevel kreve kilde ikke sant og da har du dette rett fra nettopp disse når du ser videoen. Utrolig enkelt.

Lenke til kommentar

Og dette evnet ikke smarte mennesker se at var feilskrevet? :rofl:  Influensa.

 

Din frekkhet og uredelighet er grenseløs. Du klare ikke å ro deg bort fra denne med "feilskriving". Influensavaksine ble konkret nevnt i mitt svar til deg. Du vet, der du svarte meg med at jeg var fullstendig kunnskapsløs.

 

post-88193-0-87580300-1549548293_thumb.png

 

Avslørt nok en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå begynner du med antagelser og "jeg synes at/mener at /tenker at"-retorikk. Og du har helt rett ingen av oss er eksperter, men jeg stoler i alle fall på hva jeg ser med mine egne øyne og ikke hva andre har fortalt meg at jeg skal tro. Jeg har aldri sett lignende i hele mitt liv og jeg har reist mye.

 

Forklaringen ligger fra vitnesbyrdet til piloter, leger og forskere som avgir dette foran statlig apparat i USA. Se selv. Ingen kan forandre dette. Om dette blir skrevet ned vil du allikevel kreve kilde ikke sant og da har du dette rett fra nettopp disse når du ser videoen. Utrolig enkelt.

 

Kan du gi noen konkrete kilder til disse "vintesbyrdene" og selv gi  oss et korrekt referat av hva disse "vitnesbyrdene" bestod av fremfor klipp-og-lim og anekdoter som er standard prosedyre i konspirasjonsmiljøer? Du har ennå til gode å presentere oss for beviser på "chemitrails".

Lenke til kommentar

Din frekkhet og uredelighet er grenseløs. Du klare ikke å ro deg bort fra denne med "feilskriving". Influensavaksine ble konkret nevnt i mitt svar til deg. Du vet, der du svarte meg med at jeg var fullstendig kunnskapsløs.

 

attachicon.gifanarv.PNG

 

Avslørt nok en gang.

 

Du ble gitt ett ordentlig svar på hvorfor. Om du ikke aksepterer en feilskriving har du problemer langt utover hva som er normalt. Du ble omtalt som smart, riktig? Vi vet at offerrollen er populær om dagen. Ikke fall for den fristelsen. Det fører ingenting godt med seg.

 

EDIT:

 

Kan du gi noen konkrete kilder til disse "vintesbyrdene" og selv gi  oss et korrekt referat av hva disse "vitnesbyrdene" bestod av fremfor klipp-og-lim og anekdoter som er standard prosedyre i konspirasjonsmiljøer? Du har ennå til gode å presentere oss for beviser på "chemitrails".

 

https://youtu.be/5yNR4GtCx-Y

Endret av AnArv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...