Awsm Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei, sliter med lav FPS i world of warcraft. Har en Acer ASPIRE 5738Z, med vista.. Jeg får 23 fps med alt på lav uten addons, 6fps på ultra uten addons, 15 fps på lav med addons og 2 fps i ultra med addons. Dette er da latterlig lite, er dere ikke enig? Trenger seriøst tips for å få boosta fpsen.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 sikker på at maskina ikke kjører på "lav ytelse"? oppdatere skjermkortdrivere Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Done and done Skjedde ingenting.. Ser på wow-europe foruma at dette er ganske utbredt med vista.. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Ok, feilsøkt litt. Virker som om pcn henger seg ved noen anledninger (spikes). Og fps'en tok seg opp etter å ha installert alle drivere, ligger nå på ca 35, på good quality, noe jeg syns er ok. Men nytt problem, når jeg enabler addons, synker fpsen til 3..? Lenke til kommentar
tness Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kjørte wow på en acer maskin med et Nvidia 7600 go kort, funka helt fint. Men spillet begynte og lagge når maskina gikk varm, gikk til innkjøp av en laptop kjøler. Altså med vifter under, problemet var at maskinen ble for varm, slik at den klokka seg ned Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Skal prøve å sette den på bord, har hatt den i fanget så langt.. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Fortsatt latterlig lav fps.. Med addons går det nesten ikke ann å spille Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 defragmenter HDD Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Gjort, hjalp ikke. Like før jeg går over til xp Fuck vista. Lenke til kommentar
Ptah Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 ville heller satset på W7 =) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) ville heller satset på W7 =) Ja, w7 er mye bedre en Vista. Jeg også fikk lag spikes når jeg hadde Vista, men ikke når jeg hadde W7. Endret 21. oktober 2009 av Schjellin Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Lenge siden du har slettet WTF katalogen? Sliter selv med lav FPS etter noen måneder. Så jeg har tatt backup av WTF katalogen etter at jeg har satt opp keybindings og UI-settings, og så laster jeg tilbake backupen med jamne mellomrom. Enkleste måten å sjekke om WTF-katalogen skaper problemer for deg er å ta backup av den, for så å fjerne den fra wow-katalogen. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Allright. Skal prøve. Angående w7, kanskje, men liker xp forbanna godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå