Skrujernet Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei Ull cardiganen jeg nettop har kjøpt, har fått frotter helt nederst. Hvordan fjerne dette? Irriterende å gi 500 for en genser å få frotter etter en dags bruk! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Man får vel både vaskemidler og elektroniske artikler som fjerner lo. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Frotter, er det samme deal som nupper? Uansett, hvis det er tilfelle er en nuppefjerner tingen for deg, Clas Ohlson har sikkert. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Takk. Var selvsagt Nupper jeg mente, sikkert defor jeg ikke fant noe på google. haha Hvor mye koster en nuppefjerner? Takker for hjelpa Lenke til kommentar
WASD Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Aner ikke, jeg har faktisk en fra alessi som fungerer ganske greit (tenk det, noe fra alessi som har en praktisk verdi!), men sjekk altmulig butikker som clasern, nille også videre. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hvordan ser en sånn ut egentlig? EDIT: Fant det ut. Morsan skal ta den tilbake til butikken å prøve å få pengene tilbake Endret 20. oktober 2009 av atriC Lenke til kommentar
WASD Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Lykke til! Men det er fort at man får nupper på strikkettøy, så vet jo ikke hvor sterkt du står. Igjen, hvis det kun er et par dager, kom de litt fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå