Gjest Sverre karlsen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei. Jeg har vært forelsket i en jente iklassen min en stund....men tørr ikke og fortelle henne hva jeg føler. Hun er likssom populær...og alle liker henne. jeg er liksom ikke så så populær. Jeg er redd får å prate til henne, redd får at jeg skl drite meg ut, redd får at alle ler av meg. Hun takket ja til at vi skle møtes en gang, men kom ikke. derfor er jeg extra redd. noen nsom har noen hint som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) La meg ramse opp noen ting: Hun er populær, alle liker henne. Du er ikke populær. Jenter liker oftest gutter som har en status i vennegjengen. Ok, du og hun ordnet en avtale om å møtes, og hun kom ikke.. Kanskje du skal hinte hun at du liker henne? - Tenker da på blikk kontakt og sånt, og etter du har fått litt kontakt med hun så spør du henne ut. Svarer hun nei eller ikke kommer, da dritter du i henne. Dessverre må jeg si deg at det er alltid oss gutta som må ta det første steget. Endret 20. oktober 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 For å tørre å prate med folk man ikke kjenner eller er tiltrukket av må man trene på det. Å snakke med så mange folk som mulig er god trening og da faller det deg naturlig å prate til jenter du er interresert i. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) La meg ramse opp noen ting: Hun er populær, alle liker henne. Du er ikke populær. Jenter liker oftest gutter som har en status i vennegjengen. Ok, du og hun ordnet en avtale om å møtes, og hun kom ikke.. Kanskje du skal hinte hun at du liker henne? - Tenker da på blikk kontakt og sånt, og etter du har fått litt kontakt med hun så spør du henne ut. Svarer hun nei eller ikke kommer, da dritter du i henne. Dessverre må jeg si deg at det er alltid oss gutta som må ta det første steget. Det er ingen vits i å be henne ut enda en gang nå. Hun er waste of time, sånn han legger det fram her. Endret 20. oktober 2009 av Kloever Lenke til kommentar
RobinTX Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg prater aldri med jenter jeg er glad i og det har funket utmerket. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du har bedt en jente ut, men hun kom ikke, høh, tror du burde ta hintet. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Stakkars. Gutten sliter jo her. Hjelp han nå istedet for og si at han skal drite i hun. Men som nevnt lenger oppe, prøv og få litt kontakt først, la hun legge merke til deg. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hjelp han nå istedet for og si at han skal drite i hun. Det kallast å hjelpe. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Face it. Skal han lande denne tausa må han bryte minst eit titals naturlovar. Endret 20. oktober 2009 av Magnus_L Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå