GNUfan Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Begynner å lure på om jeg heller skal innstalere win95, men jeg vil helst ikke det jeg stoler ikke på bill gates. "Stoler ikke på Bill G."? Hva er grunnen din til å ikke stole på han? :-? Hva er grunnen din til å stole på han? Bill G er en svoren kapitalist som ikke skyr noen midler for å tjene penger. Jon Hall som eksempel: Han er et linux-menneske som dro ned til Brasil for å grunnlegge litt programmererkunnskap der. Han lot seg ta bilde av, i noen litt ekstremistiske miljøer, som han ikke hadde noe videre å gjøre med. Disse bildene har BillG fått tak i, og sendt rundt. "Vil dere ha kontakt med en som driver med folk i slike tvilsomme miljøer?" M$ har masse dommer på han, men i følge han sjøl så er det eneste han ha gjort galt noen fartsbøter. Derfor stoler ikke jeg på Bill G. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Det var ikke san ment, jeg var litt for overivrig når jeg skrev det, jeg vil heller ha en linux basert server enn en win95 basert en. Lenke til kommentar
me Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Begynner å lure på om jeg heller skal innstalere win95, men jeg vil helst ikke det jeg stoler ikke på bill gates. "Stoler ikke på Bill G."? Hva er grunnen din til å ikke stole på han? :-? hehe, heller microsoft du ikke burde stole på (winxp sender info om din pc til microsoft). bill g. sitter vel bare på et kontor og håver inn penger Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Hva skal du bruke boksen til? Firewall, mailserver o.l. eller arbeidsmaskin? Skal du kjøre bare server kan du droppe x og alt som følger med, og styre boksen fra ssh eller webmin. Lenke til kommentar
robgar Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Bare hjemmesiden min ingenting annet, hjemmesiden min tar nå 10 mb men jeg antar p bruke ca 25mb til Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Da regner jeg med at det nesten kommer på det samme hvilken distro du prøver. Apache, sshd og evt. samba krever ikke voldsomt med plass. Plukk fram distroen du er best kjent med, og velg pakker manuellt - drop x/ kde/gnome o.l. for de spiser MB. Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Glemte å nevne http://www.linuxiso.org/ De har oversikt over de fleste distroene, med kort beskrivelse og linker til .iso Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Begynner å lure på om jeg heller skal innstalere win95, men jeg vil helst ikke det jeg stoler ikke på bill gates. "Stoler ikke på Bill G."? Hva er grunnen din til å ikke stole på han? :-? Hva er grunnen din til å stole på han? Bill G er en svoren kapitalist som ikke skyr noen midler for å tjene penger. Jon Hall som eksempel: Han er et linux-menneske som dro ned til Brasil for å grunnlegge litt programmererkunnskap der. Han lot seg ta bilde av, i noen litt ekstremistiske miljøer, som han ikke hadde noe videre å gjøre med. Disse bildene har BillG fått tak i, og sendt rundt. "Vil dere ha kontakt med en som driver med folk i slike tvilsomme miljøer?" M$ har masse dommer på han, men i følge han sjøl så er det eneste han ha gjort galt noen fartsbøter. Derfor stoler ikke jeg på Bill G. *sitter her å lurer på hva som får folk til å bli så innmari paranoide* - og hva har du forresten å skjule som Microsoft & Bill G. (<-- et av mine idoler sammen med Roy Keane og Bush.) ikke må se? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Begynner å lure på om jeg heller skal innstalere win95, men jeg vil helst ikke det jeg stoler ikke på bill gates. "Stoler ikke på Bill G."? Hva er grunnen din til å ikke stole på han? :-? Hva er grunnen din til å stole på han? Bill G er en svoren kapitalist som ikke skyr noen midler for å tjene penger. Jon Hall som eksempel: Han er et linux-menneske som dro ned til Brasil for å grunnlegge litt programmererkunnskap der. Han lot seg ta bilde av, i noen litt ekstremistiske miljøer, som han ikke hadde noe videre å gjøre med. Disse bildene har BillG fått tak i, og sendt rundt. "Vil dere ha kontakt med en som driver med folk i slike tvilsomme miljøer?" M$ har masse dommer på han, men i følge han sjøl så er det eneste han ha gjort galt noen fartsbøter. Derfor stoler ikke jeg på Bill G. *sitter her å lurer på hva som får folk til å bli så innmari paranoide* - og hva har du forresten å skjule som Microsoft & Bill G. (<-- et av mine idoler sammen med Roy Keane og Bush.) ikke må se? Jeg har ikke noe å skjule, men det irriterer så grenseløst at når det endelig skjer noebra i dataverdenen (for en gangs skyld), så skal han ta knekken på det bare fordi han vil ha ENDA mer penger, noe han såvisst ikke trenger... Lenke til kommentar
robgar Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Nå sporer denne samtalen helt av, Hvilken Linux!? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Bare hjemmesiden min ingenting annet, hjemmesiden min tar nå 10 mb men jeg antar p bruke ca 25mb til Se på Clark Connect sin hjemmeisde. Fin server utgave av linux. Du administrerer den gjennom et web-basert brukergrensesnitt. Sjekk også CC FAQ for et par tips om ditt & datt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå