mrDave Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hallo ! Jeg skal gå til innkjøp av TV og skal ha 42¨minst. Spm står mellom 42 tommer og 47 tommer. Mot tven fra hjørne. Fra døren: Blir 47 for stor? Skal brukes til Spilling og Filmer, og tv. Men mest spilling. Endret 21. oktober 2009 av dih Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har selv hatt 42" og det er bra, men ingenting anses som for stort etter min mening. Skal selv bytte til 56" snart :-) Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Har selv hatt 42" og det er bra, men ingenting anses som for stort etter min mening. Skal selv bytte til 56" snart :-) Ca samme avstand? Jeg vurderer å bytte den første sofaen (nærmest TVen) til en stol elr lignende. Endret 20. oktober 2009 av dih Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvis du søker litt på nettet så vil du finne noen tommelfingerregler for dette. Slik som det ser ut så skulle 40 - 42 være mer enn nok. Tv-ene ser også langt mindre ut i de store butikklokalene enn de vil gjøre hjemme i stuen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå