Krokanrull Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei. Noen som vet om det finnes noe slags løsning for å se hva som er svaret? Firefox extension of some kind, maybe? Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg vet om en løsning for hvordan du kan se svarene. Sjekk her: Åpne læreboka! Mwahaha Endret 20. oktober 2009 av wingeer Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Haha, funny man. Jo jeg leser som bare det jeg, men i tilfelle det skulle gå til helvete mente jeg. Er ikke så ekstremt viktig det jeg spør om. ^^ Endret 20. oktober 2009 av Krokanrull Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan skal en firefox extension kunne se svaret? Svarene blir sjekket opp etterpå, det eneste som er tilgjengelig mens du tar den er avkrysningsrutene. Ligger ikke skjult der hva som er rett svar. Og jeg hadde ikke hjulpet deg med å jukse uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå