Bakkem Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Installerte windows 7 i går og etter å ha lastet ned nyeste realtek driverne fra hjemmesiden deres fikk jeg endelig høytallerne til å funke. Eneste problemet er at når jeg spiller av musikk (uansett program, kan også være problemet gjelder for alt som ikke har 5.1 lyd i utgangspunktet, men vet ikke om noen måter jeg kan få testet det på), får jeg kun lyd i fronthøytallerne (-center) og bassen. Noen som har opplevd det samme / vet/har tips til hvordan det kan fikses? Endret 20. oktober 2009 av Bakkem Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kanskje du allerede har gjort det. men har av erfaring (dog ikke W7) att det er lurt å sjekke "settings" for høytalere, enten i kontrollpanel, eller i drivere/programmvarens instillinger. har erfaring at windows ender disse ved installering/oppgradering/windows update, men vet ikke om dette er problemet ditt? Om du har sjekket dette, så er jeg ikke helt sikker på hva det kan være, men jeg skal google litt. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Har sjekket både settings for høytallere, realtek driverne og winamp :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå