Linoxx Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hey, hey folkens Eg har lest ut nesten alle bøkene jeg har og leter derfor etter nye Har du noen forslag til gode kjærlighets bøker eller bare gjenerelle tenårings bøker?? Føler det finnes så få, serligt på bibloteket. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 "Hot Love" av Tracy Cox. God bok. Nesten som ei fagbok å regne. Du blir glad av å lese denne. Fåes på norsk og engelsk. Lenke til kommentar
Gjest annonym<3 Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 jeg har en bok som jeg ble helt forelsket i den heter spennende sommerkvelder av elizabeth chandler anbefales sterkt!!!!!<3 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det beste er et heftig bokbål, poesi bøker brenner best Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Knut Hamsun- "Victoria". Har ikke lest den selv, men har hørt at den skal være nydelig. Skal lese den når jeg får tid, i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 nicholas sparks sine bøker (a walk to remember, the notebook osv) tror jeg? twilight-serien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå