Thatssomebaadnews Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Heisann.. Skal søke jobb på telekiosken, og lurer på om dere har noen idèer til hvordan jobbsøknaden bør se ut, for og overbevise dem om at jeg er den rette til jobben? Og hvordan skal CV'en se ut? Har ikke mye og skryte over etter kun èn tidligere sommerjobb. Er forresten 17 år.. Takk for svar! Lenke til kommentar
V_B Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Alle må begynne en plass og tviler på at telekiosken søker mennesker med vanvittig bred erfaring. Finnes det en stillingsannonse eller er det en åpen søknad ? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Njæh, tviler på det jeg også! Er en åpen søknad. Var innom og spurte om de trengte folk, og han sa de ikke hadde noen annonse, men ville ha en inn,så jeg kunne levere søknad.. Så jeg dro innom idag med søknad og CV.. Får virkelig håpe det går bra, men har en dårlig følelse:/ Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvor lenge bør jeg vente på svar, før jeg fortsetter jakten? Var jo innom på Tirsdag, og han sa han skulle se på den samme dag, og jeg skulle høre fra han.. Har fortsatt ikke hørt noe.. Bør jeg innse nederlaget, eller vente? I såfall, hvor lenge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå