ConeX Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Hei, Har i en lang periode slitt med at høy kvalitets streaming via. nettleseren hakker en god del. Lyden er helt fin, mens bilde stopper opp og spoler fram jevnlig for å synkronisere seg med lyden. Opplever det i divx web-player og flash, har prøvd med forskjellige nettlesere, Internet Expolerer og Firefox. Filmene bøffrer helt fint, så det kan heller ikke være dårlig tilkobling. Kan det være et maskinvare problem? Jeg kan tross alt helt fint streame alt via VLC uten noen som helst problemer. Det skal sies at jeg opplevde det her etter å ha byttet hovedkort og prosessor og gikk over til Windows 7. NVIDIA GeForce 8600 GT AMD Athlon 64 3200+, 2.01 Ghz 2,5 Gb RAM 32-bit Windows 7 RTM Endret 20. oktober 2009 av ConeX Lenke til kommentar
Zink Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det skal sies at jeg opplevde det her etter å ha byttet hovedkort og prosessor og gikk over til Windows 7. NVIDIA GeForce 8600 GT AMD Athlon 64 3200+, 2.01 Ghz 2,5 Gb RAM 32-bit Windows 7 RTM Hvilket hovedkort? Selv om hovedkortet er nytt kan det være en løsning med oppdaterte drivere, både for brikkesettet og skjermkortet. Lenke til kommentar
ConeX Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvilket hovedkort? Selv om hovedkortet er nytt kan det være en løsning med oppdaterte drivere, både for brikkesettet og skjermkortet. MSI MS-7125 Trodde Windows 7 fikset drivere selv? NVIDIA Drivers File Version 1.9.37.15 (1.9.37.15) Product Version 1.9.37.15 (1.9.37.15) nForce 10.6.0.16 Lenke til kommentar
_Z00L_ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hadde delvis samme problem selv i Vista, men så lite og sjelden at jeg ikke brydde meg etterhvert. Med Win7 ble det helt jævlig, holdt på my frem og tilbake før jeg fant at det som hjalp mest faktisk var å avinstallere lyddriveren og bruke standarddriveren som fulgte win7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå