TobiasG Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei. Har tidligere brukt et fjernstyringsprogram som heter TeamViewer, bare for å få gjort små oppgaver fra jobb og hjem, men dette kan være litt dyrt desverre =( Og web "trial'en" gjelder bare et par minutter før jeg får en disconnect. Noen som vet om noen lignende programmer, gratis Lenke til kommentar
Kris Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 TeamViewer er gratis hvis du bruker det privat Lenke til kommentar
StureG Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei. Har tidligere brukt et fjernstyringsprogram som heter TeamViewer, bare for å få gjort små oppgaver fra jobb og hjem, men dette kan være litt dyrt desverre =( Og web "trial'en" gjelder bare et par minutter før jeg får en disconnect. Noen som vet om noen lignende programmer, gratis logmein.com funker som bare det Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Anbefaler logmein.com, genialt og enkelt program. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 dyndns.org + Windows RDP? Eller er det ikke helt det du er ute etter? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Logmein har også et VPN program som gjør at du kan bruke RDP direkte. Jeg har opplevd dette som litt ustabilt, men har som regel lastet ned og opp så linja var ganske travel på disse tidspunktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå