Qumad Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Viften på min HP Pavilion dv5000 her begynt og bråke litt (muligens det høres ut som om den skraper borti noe?) Jeg åpnet laptopen i går og rengjorde den med trykkluft, rengjorde da også viften uten at det ble noen bedring. Noen som har vært borti problemer med støy fra viften og har ordnet dette? Er jeg nødt til og få ny vifte? I så fall, hvordan finner jeg ut hvilken vifte jeg skal kjøpe? Klarer ikke og finne noe på HP sine sider. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Send en mail til HP og spør. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Om du ser på undersiden av maskinen finner du et nummer merket med P/N. Om du poster dette nummeret blir det litt enklere å hjelpe deg Lenke til kommentar
Reow Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hadde samme problem med min laptop, det var fordi jeg hadde hatt den på dyna i senga for mye, CPU vifta røyk. Bare leverte den inn jeg, når de spurte sa jeg bare at jeg hadde skrivebord til den og at jeg aldri hadde den i senga som de spurte om Funka det fikk den tilbake reparert på Reklamasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå