-Karsten- Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er det turtalsperre på Honda mt5? Viss det er det, hvordan får jeg vekk turtalspera? Må jeg kjøpe såkalt "politiknapp"? eller hva det heter. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei og velkommen til forumet! Vil bare minne deg på at om snakk av trimming er ikke lov å snakke om her på forumet. Så du bør ikke gå i detaljer hvordan du kan få fjernet det... Tror ikke det er turtallsperre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Om sånne spørsmål og om montering / hvordan man skal få trimmet mopeder er lettest å ta på Mopedportalen.com , da det som sagt ikke er lov her. Er det 2009 modell? Mener å huske jeg leste at det ikke var det på den. Skal ikke si noe sikkert, though.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ytes ikke hjelp til trimming her på forumet. Tråden stenges derfor. MVH KVTL Ytes ikke hjelp til trimming her på forumet. Tråden stenges derfor. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg