Lumpness Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hver gang jeg passerer en radio , begynner sendingen å skurre. Først tenkte jeg ikke så mye på det, men etterhvert som jeg testet dette flere ganger å fant ut det var jeg som forstyrret signalene så begynte jeg virkelig å lure på hvorfor ? Det første som jeg tenkte på var at jeg hadde fått i meg et eller annet stoff eller kansje spist noe som liten ? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hehe neida du bare er i veien for radiosignalene. Dette skjer med alle personer under rette forhold. Prøv f.eks å ta i antennen på en radio som skurrer så vil du kanskje også merke at signalmottaket (lyden) blir bedre, fordi du også nå virker som en slags antenne. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hmm okey, vet at jeg kan forsterke signalene ved å holde i antennen . Virker bare så rart , når andre folk går forbi skjer det ikke. Først når jeg passerer skurrer det Jeg får slå meg til ro med at det er normalt Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Vel signalforhold spiller også inn, og hvordan du påvirker signalene vil avhenge av fysisk form, bekleding etc. Jeg tviler sterk på at du har noe (inni) deg som påvirker som er unormalt. Endret 20. oktober 2009 av Thorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå