brune-ha Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hva mangler jeg? Og hva bør jeg endre? Har kasse, PSU, HD, skjerm (trengs ikke), tastur mus (trengs ikke).....Pcen skal brukes til Clark Connect kanskje til litt direct connect... Pcen skal være tilnærmet lydløs.... Noe forslag til en liten kasse og kanskje en PSu som passer kassa, skal koste minst mulig siden jeg ikke har trengt å bruke pcen.. her er hva jeg har funnet: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Fant ut at det Hovedkortet bruker m-atx så da trewnger jeg ett nytt PSU også, noe forslag? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Et alternativ er å kjøpe et mini-ITX hovedkort med CPU: VIA 933 MHz. Hvis du ser på tilbehør på denne siden, så ser du eksempler på kabinett/PSU også. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 kan du sette opp et billig oppslag for en billig serer/Direct Connect PC? Må Være tilnærmet lydløs, fordi den skal stå på soverom... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har egentlig aldri vært borti mini-ITX eller VIA CPUer, men jeg har lest en del tester av slikt. Du kan f.eks. lese mer på www.mini-itx.com . Generelt sett så yter VIA CPU en del mindre enn Pentium III ved samme klokkefrekvens. På sidene til Databutikken så finner du litt mer ITX utvalg enn på Komplett, f.eks på denne siden. Om databutikken er bra eller dårlig, det vet jeg ikke. Selv har jeg handlet mest på Komplett og vil nok fortsette med det. I tillegg bør du kjøpe en Seagate Barracuda V disk, de er de mest stillegående som er å få tak i (har en selv). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå