abene Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Microsoft har konkludert med at lansering av Microsoft Security Essentials har vært vellykket. Les mer Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 MSE er faktisk veldig bra, enkelt og integreres godt i Windows -jeg har byttet ut Avira Antivir (Free ed.) med MSE. Eneste minus er at det er litt tregt på søk. Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Av-test.org brukte også egen samling med 545 tusen virus, ormer, trojanske hester og andre trusler. MSE fant 536 tusen av programmene, det vil si en effektivitet på 98,44 prosent. Godt å vite at bare fem tusen virus kan slippe gjennom kontrollen ... Forøvrig virker det jo som et OK produkt. Tror de har gjort lurt i å ikke satse på fart som fremste salgsvare. Det gjør jo bl.a. at andelen falske positiver synker betraktelig. Lenke til kommentar
MajestyDT Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Av-test.org brukte også egen samling med 545 tusen virus, ormer, trojanske hester og andre trusler. MSE fant 536 tusen av programmene, det vil si en effektivitet på 98,44 prosent. Godt å vite at bare fem tusen virus kan slippe gjennom kontrollen ... Legg merke til at det ikke bare er virus det testes mot. Et program som detekterer alle trusler vil med veldig stor sannsynlighet også ha mange falske positiver. Et veldig bra resultat synes jeg. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Av-test.org brukte også egen samling med 545 tusen virus, ormer, trojanske hester og andre trusler. MSE fant 536 tusen av programmene, det vil si en effektivitet på 98,44 prosent. Godt å vite at bare fem tusen virus kan slippe gjennom kontrollen ... Forøvrig virker det jo som et OK produkt. Tror de har gjort lurt i å ikke satse på fart som fremste salgsvare. Det gjør jo bl.a. at andelen falske positiver synker betraktelig. Saklig som vanlig.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Av-test.org brukte også egen samling med 545 tusen virus, ormer, trojanske hester og andre trusler. MSE fant 536 tusen av programmene, det vil si en effektivitet på 98,44 prosent. Godt å vite at bare fem tusen virus kan slippe gjennom kontrollen ... Resultatet i de fleste testene viser at MSE er blant det beste på markedet, og ligger over veldig mange tradisjonelle antivirusprogram. Men noen vil alltid hate dette produktet, fordi det inneholder ordet "Microsoft". Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Imponerende resultater. Kommer vel til å fjerne AVG og legge inn dette da jeg booter opp windows neste gang. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Av-test.org brukte også egen samling med 545 tusen virus, ormer, trojanske hester og andre trusler. MSE fant 536 tusen av programmene, det vil si en effektivitet på 98,44 prosent. Godt å vite at bare fem tusen virus kan slippe gjennom kontrollen ... Forøvrig virker det jo som et OK produkt. Tror de har gjort lurt i å ikke satse på fart som fremste salgsvare. Det gjør jo bl.a. at andelen falske positiver synker betraktelig. "JEG ER IKKE FORNØYD før det tar 100%, og selv da vil jeg altid finne noe å klage på. Det hadde ikke hjulpet om MS og Win ble 100% open source og ga vekk ting gratis. Forøvrig så ville det ikke vært godt nok om MS skiftet navn fordi det er fortsatt noe å klage over som at de samme folka er der. De tjener penger på andres ulykke, og er amerikanske. Om de så legger ned så ville jeg fortsatt klaget, nettopp fordi de engang eksisterte, og hadde de aldri eksistert så ville jeg ha klagd over det også." Endret 20. oktober 2009 av DarkSlayer Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg byttet ut Avira antivir med MSE, og jeg er veldig fornøyd så langt. Lenke til kommentar
kuku25 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Bruker dette, byttet ut med Avast, kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Virker som enkelte har personlige problemer, å bare MÅ klage ja. Jeg er kanonfornøyd med MSE, merker ingenting til den i det daglige. Samt lavt ressursbruk. Dette satt prikken over i'en for min del. Lenke til kommentar
Fix92 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan skaffer jeg meg egentlig MSE? Det står at det ikke er tilgjengelig i mitt land :/ Lenke til kommentar
oynes Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvordan skaffer jeg meg egentlig MSE? Det står at det ikke er tilgjengelig i mitt land :/ Last ned her: http://www.microsoft.com/security_essentials/?mkt=en-us Da "lurer du" systemet til å tro du er en Amerikaner.... Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tror jeg skal vente med denne installasjonen litt. Finner det fornuftig å se om produktet holder mål i tiden fremover. Antivirus-programvare krever selvsagt hurtig oppdatering så jeg håper MS blir raskere på dette området enn det de har vist på OS-siden. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Sitter å lurer på om jeg skal bytte ut Avast med MSE @ Win7. Er det noe vits? Kan man si MSE er bedre eller like godt? Er det like godt ser jeg ikke poenget i å bytte. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg lurer også på noe... Bruker man MSE istedet for windows defender eller i tillegg? Er godt fornøyd med MSE med syntes defender'n var rimelig dårlig. Ser at defender'n er deaktivert nå, lurer på om MSE gjorde dette. :-p Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja, MSE deaktiverer Win Defender. Testene så langt viser bedre beskyttelse med MSE enn Avast. Ikke ekstremt, men bedre. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Hvorfor får ikke alle brukere av OS-et, eller hvertfall versjonene av OS-et som dette programmet er kompatibelt med, en irriterende pop-up som gir dem tilbudet om å laste det ned? Det kunne jo vært lurt? Siden de kaller det "Microsoft Security essentials"... Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Fordi folk skal kunne velge selv hvilket antivirusprogram de vil bruke? Missbruk av markedsdominanse og hele den røkla der.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 *snip* *snip* Resultatet i de fleste testene viser at MSE er blant det beste på markedet, og ligger over veldig mange tradisjonelle antivirusprogram. Men noen vil alltid hate dette produktet, fordi det inneholder ordet "Microsoft". Mulig jeg kommer til å ta dette i bruk når jeg oppgraderer til window 7 Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå