Student1 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei! Vi har fått et case om et nytt mobilt bredbånd på skolen, derfor ønsker jeg litt hjelp til å komme igang med oppgaven. Jeg ønsker gjerne tankekart, fakta, eller rett å slett noen gode ideer! Oppgavetekst: Netcom skal i 2010 lansere et mobilt bredbånd med ekstrem overføringskapasitet – 100 Mbits/sekund - basert på det nye 4G nettet. Ledelsen har bedt om en utredning og anbefaling med hensyn til hvilken pris de bør sette på produktet. Prisen skal være begrunnet i blant annet: forventet utvikling i markedet? konkurrenter? distributører? segmenter? Håper noen her føler dere kan hjelpe meg igang med dette! På forhånd takk! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Litt seint ute, når du skal levere en så stor oppgave om 7 dager? Mitt tips til deg er å være med i Markedsførings forelesningene og følge med der. Det er MASSE tips å få igjennom foreleser til caset akkurat nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå