Mythos Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Med mindre det er sjanse for at noen skumle ex-jugoslaver kommer og brekker fingrene dine om du ikke betaler NÅ er det bedre å komme fram til en avtale om tilbakebetaling. Den samboeren var visst ikke noe å samle på... Lenke til kommentar
rarnfinn Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Et råd; ikke ta opp lån med mer enn 10% rente. Ingen kan tvinde deg til dette. Dersom du skylder noen penger og blir dømt til å betale vil saken din havne hos innkrevningssentralen. Der er det 7,5%. Altså allerede penger spart + at det tar relativt langt tid å havne der. Ikke glem gebyrene da. Denne løsningen er siste utvei! Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Får man kontokreditt som arbeidsløs student? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Høres ut som bråk med utlendinger spør du meg Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Får man kontokreditt som arbeidsløs student? Ja. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Lyst å utdype den siste der Aspic? Har ikke funnet noe... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg regner med at du vil få det i de fleste bankene, men beløpet vil ikke være større enn 10000 kroner. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Akkurat hva jeg trenger Skal sjekke ut banken. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Lyst å utdype den siste der Aspic? Har ikke funnet noe... Jepp, no har jo Gnomen sagt det viktigaste, men det er ein relativt smal sak å få ei grei kredittgrense som student. Dette krevjer jo sjølvsagt at du er fylt 18 år, og er klarert for Mastercard (dvs. ikkje har meir seriøse betalingsanmerkningar). Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Vil tro at vilkårene er nokså like som for kredittkort. Jeg har kredittkort i Skandibanken (har ikke kontokreditt), med 20 000 kroners grense og er student. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå