ecolindo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg har laget en video der jeg har laget en timelapse fra en photoshoot til DIOR, til timelapse av redigering i photoshop. Her er bildet; Ta en titt på videoen; Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nice! skille ønske jeg hadde dine skills. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Så utrolig stilig! Lenke til kommentar
sollie Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja det var ganske så stilig. Hvor mange 'lag' hadde du å jobbe med på det meste der? Lenke til kommentar
kapteinkrykke Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 liiiite kuult da! Utolig fasinerende å se hvor mye arbeid som ligger bak et slikt bilde! Bra jobba;) Lenke til kommentar
ecolindo Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Takk takk . Jeg vet ikke hvor mange lag det var på det meste egentlig. . men det ser du vel på videoen. Men jeg pleier ofte for å spare på maskinkraft å lagre psd underveis. Denne ble foreksempel kalt dior1.psd, dior2.psd osv. For da kan jeg merge layers jeg er fornøyd med, og evt. hente opp fra gamle filer tidligere. Og ja. Det er mye jobb bak slike bilder. Lenke til kommentar
Hofstater Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Fantastisk imponerende - skulle likt å ha den i slowspeed! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Genialt! Takk for at du delte! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Meget interessant video, meget bra resultat. Westerdals? Kjenner du Ingar? Lenke til kommentar
ecolindo Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 går i klassen til Ingar faktisk Dette bildet er et produkt fra et eyecandyprosjekt vi hadde på skolen. Dere kan se flere bilder her; http://kanalw.no/eyecandy-2009/ Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fantastisk Må si du har veldig mye tålmodighet med brushes/erease tool Hvor lang tid tok dette forresten? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fantastisk Må si du har veldig mye tålmodighet med brushes/erease tool Hvor lang tid tok dette forresten? +1. Good Job. Lenke til kommentar
ecolindo Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Brukte vel rundt 8 timer eller noe på det (pluss noen pauser innimellom). Jeg gjorde jo noen skisser før jeg begynte med videoopptaket, men var vel rundt 8 timer arbeid ja. Jeg bruker tegnebrett (wacom intuos 3) som sparer meg for masse tid på brushes, masks og eraser Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 aha, kult. Vurderer selv å skaffe tegnebrett Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 går i klassen til Ingar faktisk Aight. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Siden denne tråden ligger i fotograferingsforumet og ikke bildebehandlingsforumet slår det meg at du kunne spart deg noen timers jobb om fotografen hadde gjort en skikkelig jobb i utgangspunktet? Fascinerende å se uansett! Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 stilig video og bilde, men ser for meg at hvis fotografen hadde plassert modellen osv. riktig så hadde du spart deg noen timer:P Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Photoshop skillz er no dritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå