JohnRichard Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei! Trenger ett NAS til hjemmebruk. Ser for meg Raid 5 eller Raid 6. Har en del 3.5" S-ATA disker på 250GB, som jeg kanskje kunne ha gjenbrukt - men del vil kanskje være like greit å kjøpe noen nye større disker. Har i dag 3 PC'er pluss Blu-ray spiller og TV med mulighet for å spille mediafiler over nettverket. Hadde vært behagelig å kutte ut den gamle XP maskinen med Windows Raid5 med ett NAS. Lenke til kommentar
hubbix Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Kan sterkt annbefale en readynas DUO eller en større jeg har en duo med to gamle 320gb disker funker fjellstøtt. jeg var tvunget til å kjøpe en for bruk til sentral lagring mellom pc og mac ellers vist du har tilgang til en gammel pc kan du bruke freeNAS software ReadyNAS ReadyNAS ReadyNAS ReadyNAS funker veldig bra koster rund 2000 uten disker ville også slengt i så store som mulig når du først er igang er tidkrevende seinere to 1TB er nok best på pris for tiden Endret 21. oktober 2009 av hubbix Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Takk for svar. Har ett ReadyNAS på jobb som jeg er fornøyd med, så det er kanskje ikke en dum idé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå