Reggy Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Koster ikke så veldig mye mer enn at det er verdt å prøve da Helt enig!! Blir kanskje en apotek tur i løpet av dagen. Men håpte det kom flere gode løsninger. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2009 Da er aluminiumsklorid kjøpt og prøvd. Svien kommer rimelig kjapt. Tror jeg hadde det på ca en time før jeg heiv meg i dusjen. Ble rødflammete under armen - som vel er et tegn på en reaksjon. Skal prøve å gjøre dette litt jevnlig og se om det har effekt og om kanskje svien gir seg litt.. Hadde aldri kunnet sovnet med det under armene - da skulle jeg hvertfall vært rimelig bedugget... Lenke til kommentar
tNy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det er ganske ille de første dagene, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Det er ganske ille de første dagene, men det er verdt det. Med det du skriver der velger jeg å tolke at det blir bedre etterhvert - samt at det tydeligvis gir virkning Lenke til kommentar
tNy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja, de fleste vil ettervært ikke merke det. For meg klødde det mer en det gjorde vondt. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja, de fleste vil ettervært ikke merke det. For meg klødde det mer en det gjorde vondt. For meg ble en slags sviende kløe. Gikk ikke å bare ignorere den... Lenke til kommentar
tNy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Var sånn for meg i starten også. Men jeg klarte å sovne til slutt. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Var sånn for meg i starten også. Men jeg klarte å sovne til slutt. Ok. kjører på jeg. Men tror jeg får begynne med to ganger i uken som flaskes sier for etter to dager på rad er jeg rett og slett sår under armene. Sikkert litt forskjellig fra person til person det der... Det å være sår el. ha annen irretasjon under armen kan faktisk hos meg være en utløsende svettefaktor. Sitter nok litt i psyken det der. Og jeg kjenner jeg på fukt under armene blir ekstra obs på det og det gjør det sikkert ikke noe bedre... Lenke til kommentar
Smilmer Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Har prøvd svettepads. Men testet en undertrøye fra underskjorte.no. funker bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå