tommyb Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei, vurderer å kjøpe en 40" Samsung TV. Prisforskjellen mellom LE-40B650 og UE-70B7000 er over 60%... Derfor har jeg sett mest på LCD framfor de dyrere LED-tv'ne så langt. Sliter litt med å finne ut de tekniske forskjellene mellom LE-40B650 og LE-40B750. På LED-modellene fant jeg derimot endel info, blant annet sto det at det var (omtrent?) samme panelet. Som noen her på forumet sa: "Det stemmer at den eneste forskjellen mellom ueXXb6 og ueXXb7 er den nokså fantastiske innebygde mediaspilleren som 7-serien har. " En jeg jobber sammen med har 7050'en og er fornøyd med internet-funksjonene. Jeg vil også ha disse. Mangler disse på LE-40B650? Hvilke andre forskjeller er det? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Meg bekjent så er mediaspilleren den eneste forskjellen... Panelet skal være det samme... Hei, vurderer å kjøpe en 40" Samsung TV. Prisforskjellen mellom LE-40B650 og UE-70B7000 er over 60%... Derfor har jeg sett mest på LCD framfor de dyrere LED-tv'ne så langt. Sliter litt med å finne ut de tekniske forskjellene mellom LE-40B650 og LE-40B750. På LED-modellene fant jeg derimot endel info, blant annet sto det at det var (omtrent?) samme panelet. Som noen her på forumet sa: "Det stemmer at den eneste forskjellen mellom ueXXb6 og ueXXb7 er den nokså fantastiske innebygde mediaspilleren som 7-serien har. " En jeg jobber sammen med har 7050'en og er fornøyd med internet-funksjonene. Jeg vil også ha disse. Mangler disse på LE-40B650? Hvilke andre forskjeller er det? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) LE40B7 har også 200hz, ellers er det bare mediaspilleren som skiller de. Bildemessig så har jeg ihvertfall problemer med å se forskjeller. Endret 21. oktober 2009 av heanwi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå