TheIlluminated Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Som overskriften sier, så liker ikke SuSe 8.2 Personal musa mi, som er en MX300 og er tilkoblet USB porten. Trodde alt bare var fryd og gammen selv om den ikke "virket" under installasjonen, men der tok jeg litt feil. Har NForce 2 også, så det likte nok ikke akkurat lydkortet heller. Men det er ikke akkurat så viktig akkurat nå, musen er mer viktig Hvordan kan jeg fikse dette? Jeg er ganske grønn på Linux, og det er vel ikke akkurat noe bombe for dere vil jeg tro. Får fikset at jeg kan logge meg som root uten X, men der er jeg ikke noe mer lur enn ellers i Linux Håper på raskt svar. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Som overskriften sier, så liker ikke SuSe 8.2 Personal musa mi, som er en MX300 og er tilkoblet USB porten.Trodde alt bare var fryd og gammen selv om den ikke "virket" under installasjonen, men der tok jeg litt feil. Har NForce 2 også, så det likte nok ikke akkurat lydkortet heller. Men det er ikke akkurat så viktig akkurat nå, musen er mer viktig Hvordan kan jeg fikse dette? Jeg er ganske grønn på Linux, og det er vel ikke akkurat noe bombe for dere vil jeg tro. Får fikset at jeg kan logge meg som root uten X, men der er jeg ikke noe mer lur enn ellers i Linux Håper på raskt svar. du bruker kommandoen "xf86config" Da kan du endre på mus oppsettet ditt!! Lenke til kommentar
smetho Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Driver SuSE fortsatt med SaX (et gui-verktøy for å sette opp X, inkludert mus, keyboard, oppløsning, skjerm mm)? Eller administreres alt fra Yast2 nå? Orker ikke boote opp Linuxen min for å finne ut Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Driver SuSE fortsatt med SaX (et gui-verktøy for å sette opp X, inkludert mus, keyboard, oppløsning, skjerm mm)? Eller administreres alt fra Yast2 nå? Orker ikke boote opp Linuxen min for å finne ut i 8.2 blir alt det styrt fra Yast2 ja Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Vel, det problemet ble lett fikset, men ikke på den mest ønskelige måten. Satte den på P/S2 porten, så nå finner ikke Windows heller ut hvilken mus det er Kan være det samme, har problemer med ISDN nå, den finner kortet og ser ut til å få det installert med Telenor som leverandør med nr, pass osv jeg har. Men programmene som brukes til internett merker ikke at koblingen er oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå