chokke Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Her trekker du konklusjoner igjen... hvilke forutsetninger har vi for å mene enten det ene eller andre? Men som kommentar til svaret ditt, mental trakkassering gjør vondere enn et par slag.. Okei.. Jeg ser en elev angripe en lærer fysisk, og true læreren etterpå. Da vil jeg si noe er ganske feil i huet hans. Men såklart, det var sikkert bare på skøy og skjønner ikke hvorfor han blir utvist . Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvis jeg hadde gjort noe slikt mens jeg var 15-16 år så hadde jeg fått grisebank av foreldrene mine .. Trenger litt oppdragelse, frekke unge som klipper av håret til læreren Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 hvem har sagt det var på skøy? Ja det er godt mulig han har noen psykiske problemer. Hva skjer om en lærer systematisk henger ut og trakasserer noen som allerede sliter? les første innlegget mitt igjen, så skjønner du at det ikke er vits å argumentere mot meg da jeg verken holder med eleven elelr læreren men sier bare at vi ikke kjenner saken, og da er det ikke noe vits å komme med bastante uttalelser basert på en overskrift fra en tabloid Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 hvem har sagt det var på skøy? Gutten selv. Eleven (15) sier han la ut klippet for moro skyld. Nå risikerer han fengselstraff. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Eleven (15) sier han la ut klippet for moro skyld. Nå risikerer han fengselstraff. Noe han egentlig fortjener som jeg ser det. Men om læreren er en drittsekk så stiller det seg annerledes, men løser ikke noe med vold heller. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hadde jeg vært læreren hadde jeg så klart slått tilbake. Klinket fjeset til snørrungen ned i kateteret. Da er vi to. Det er vel kanskje også derfor jeg ikke ble lærer Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Man må da kunne forsvare seg, skal du som lærer bare ta imot? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Selvfølgelig må det være lov å slå når noen går direkte til angrep på deg sånn som her, Du kan jo påberope deg nødverge. Trodde i allefall jeg. Endret 21. oktober 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 forsvare betyr ikke nødvendigvis mose ansiktet på den som angriper. I norge er dette ganske strengt (for strengt?) og jeg har hørt om folk som har fått voldsdommer selv om de ikke begynte. Som voksen mann bør man klare å holde en 15åring i ro hvis man ikke er mad stusselig. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 forsvare betyr ikke nødvendigvis mose ansiktet på den som angriper. I norge er dette ganske strengt (for strengt?) og jeg har hørt om folk som har fått voldsdommer selv om de ikke begynte. Som voksen mann bør man klare å holde en 15åring i ro hvis man ikke er mad stusselig. Jeg vet faktisk at det ikke er lov å overdrive, jeg lærte om dette i fjor som en del av salg service og sikkerhet. Men det er forskjell på å overdrive og ikke gjøre noen ting. Jeg mener ikke at læreren skal slå, men forsvare seg, for eksempel legge eleven i bakken. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Jeg er for gratis forsvarskurs og trening på SATS, for lærerne selvfølgelig.. Endret 21. oktober 2009 av Henrikenn Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ingen andre som har lyst å banke skiten ut av disse to tullingene? Aha, Du vil såldes "bekjempe" vold med enda mere vold? Er det noe disse gutta trenger er det ikke vold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå