Gå til innhold

Vold mot lærer

Frigg33

Anbefalte innlegg

Her trekker du konklusjoner igjen... hvilke forutsetninger har vi for å mene enten det ene eller andre?

Men som kommentar til svaret ditt, mental trakkassering gjør vondere enn et par slag..

Okei.. Jeg ser en elev angripe en lærer fysisk, og true læreren etterpå. Da vil jeg si noe er ganske feil i huet hans.

Men såklart, det var sikkert bare på skøy og skjønner ikke hvorfor han blir utvist :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvem har sagt det var på skøy?

Ja det er godt mulig han har noen psykiske problemer. Hva skjer om en lærer systematisk henger ut og trakasserer noen som allerede sliter?

les første innlegget mitt igjen, så skjønner du at det ikke er vits å argumentere mot meg da jeg verken holder med eleven elelr læreren men sier bare at vi ikke kjenner saken, og da er det ikke noe vits å komme med bastante uttalelser basert på en overskrift fra en tabloid

Lenke til kommentar
forsvare betyr ikke nødvendigvis mose ansiktet på den som angriper. I norge er dette ganske strengt (for strengt?) og jeg har hørt om folk som har fått voldsdommer selv om de ikke begynte. Som voksen mann bør man klare å holde en 15åring i ro hvis man ikke er mad stusselig.

Jeg vet faktisk at det ikke er lov å overdrive, jeg lærte om dette i fjor som en del av salg service og sikkerhet. Men det er forskjell på å overdrive og ikke gjøre noen ting. Jeg mener ikke at læreren skal slå, men forsvare seg, for eksempel legge eleven i bakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...