mariust Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Lurer på om man kan levere igjen telefon kjøpt i butikken for 4 ddager siden? Var liksom ikke min greie og angrer meg. Heve kjøpet? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvis du kjøpte den i fysisk butikk så nei. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Nei. Det er ingen lovfestet angrerett på varer kjøpt i butikk, og Elkjøp og andre med egne ordninger pleier ikke å la denne gjelde på mobiler. Endret 20. oktober 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
mariust Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Pokker og. Ble mye å blåse 4K på en mobil jeg ikke liker! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Selg den på Finn eller QXL, da får du i hvert fall en god del igjen for den. Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er du heldig og selger er snill (veldig), får du kanskje byttet den mot en annen mobil om salgspakken er ganske så ubrukt. Er ikke sikkert du får det, men går an å prøve. Lenke til kommentar
mariust Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Har kontaktet de. Skal se på saken og ringe opp igjen sa de. krysser fingre... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du kan eventuelt spørre om du kan få betale dem et lite mellomlegg (det de taper på å selge den som b-vare) hvis du får velge en annen telefon. Men det er ikke dårlig gjort av dem å si nei. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er den kjøpt på Elkjøp og ble kjøpt uten abbonement, så er det ikke noe problem å returnere den på 30 dagers returnordningen til Elkjøp. Men merk at det går KUN om telefonen ble kjøpt uten abbonement. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er den kjøpt på Elkjøp og ble kjøpt uten abbonement, så er det ikke noe problem å returnere den på 30 dagers returnordningen til Elkjøp. Men merk at det går KUN om telefonen ble kjøpt uten abbonement. Dette er helt feil. Mobiltelefoner, med eller uten abonnement, inkluderes IKKE i 30 dagers returrett på Elkjøp. Dog kan det være at man får byttet, evt. mot et lite mellomlegg, om telefonen er meget pent brukt, alt av utstyr følger med og salgspakken er hel og pen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er den kjøpt på Elkjøp og ble kjøpt uten abbonement, så er det ikke noe problem å returnere den på 30 dagers returnordningen til Elkjøp. Men merk at det går KUN om telefonen ble kjøpt uten abbonement. Dette er helt feil. Mobiltelefoner, med eller uten abonnement, inkluderes IKKE i 30 dagers returrett på Elkjøp. Dog kan det være at man får byttet, evt. mot et lite mellomlegg, om telefonen er meget pent brukt, alt av utstyr følger med og salgspakken er hel og pen. Vel, det var en gang jeg spurte om dette i en Elkjøp butikk og de sa det gikk på 30 dagers returretten forutsatt at den ikke ble solgt med abbonnement. Faktisk fikk jeg beskjed om at samtlige brunevarer, minus spill og film kunne returneres. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Vel, det var en gang jeg spurte om dette i en Elkjøp butikk og de sa det gikk på 30 dagers returretten forutsatt at den ikke ble solgt med abbonnement. Faktisk fikk jeg beskjed om at samtlige brunevarer, minus spill og film kunne returneres. Jeg har jobbet på Elkjøp, og jeg vet godt hva reglene sier om dette Men for å yte service, så godtok vi som oftest retur på telefoner så lenge de ikke var solgt med abonnement. Så sikkert det du egentlig fikk som svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå