Gå til innhold

Levere igjen mobilen i butikken?

mariust

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er den kjøpt på Elkjøp og ble kjøpt uten abbonement, så er det ikke noe problem å returnere den på 30 dagers returnordningen til Elkjøp.

Men merk at det går KUN om telefonen ble kjøpt uten abbonement.

Dette er helt feil. Mobiltelefoner, med eller uten abonnement, inkluderes IKKE i 30 dagers returrett på Elkjøp.

Dog kan det være at man får byttet, evt. mot et lite mellomlegg, om telefonen er meget pent brukt, alt av utstyr følger med og salgspakken er hel og pen.

Lenke til kommentar
Er den kjøpt på Elkjøp og ble kjøpt uten abbonement, så er det ikke noe problem å returnere den på 30 dagers returnordningen til Elkjøp.

Men merk at det går KUN om telefonen ble kjøpt uten abbonement.

Dette er helt feil. Mobiltelefoner, med eller uten abonnement, inkluderes IKKE i 30 dagers returrett på Elkjøp.

Dog kan det være at man får byttet, evt. mot et lite mellomlegg, om telefonen er meget pent brukt, alt av utstyr følger med og salgspakken er hel og pen.

Vel, det var en gang jeg spurte om dette i en Elkjøp butikk og de sa det gikk på 30 dagers returretten forutsatt at den ikke ble solgt med abbonnement.

Faktisk fikk jeg beskjed om at samtlige brunevarer, minus spill og film kunne returneres.

Lenke til kommentar
Vel, det var en gang jeg spurte om dette i en Elkjøp butikk og de sa det gikk på 30 dagers returretten forutsatt at den ikke ble solgt med abbonnement.

Faktisk fikk jeg beskjed om at samtlige brunevarer, minus spill og film kunne returneres.

Jeg har jobbet på Elkjøp, og jeg vet godt hva reglene sier om dette :)

Men for å yte service, så godtok vi som oftest retur på telefoner så lenge de ikke var solgt med abonnement. Så sikkert det du egentlig fikk som svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...