pertm Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Om du vil ha enda en karakter er det jo bare å finne en annen karakter av det andre kjønn og sette igang. Jo men du har liten kontroll over denne nye spill karakteren og det hender når de kommer til level 13 - 19 at det blir ganske vanskelig å styre noe som helst... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg vet bare at når du ser en spiller på rundt level 3, er det nesten garantert at han enten hyler, skriker eller er syk. Jeg liker ikke slike ... Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg vet bare at når du ser en spiller på rundt level 3, er det nesten garantert at han enten hyler, skriker eller er syk. Jeg liker ikke slike ... For ikke å snakke om hvor mye virus de faktisk sprer. Var nylig ute av spill i en uke selv etter å ha møtt på en sånn en. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Akkurat det jeg mener. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så er det at helbredene ting tar lang tid og det er ikke alt som kan fikses heller, selv om det blir bedre. Også kjedelig med de som stadig vekk skal komme å stoppe med blått lys når en har det moro... Det hadde vel vært bedre tidligere i spillet da det var mindre slikt. Lenke til kommentar
yamarin Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ser at det er en klan som vil starte en beta av en egen uavhengig server kalt "the moon" http://www.nasa.gov/exploration/home/index.html Vet ikke helt om jeg gidder å prøve å logge inn da utviklerne tar så stive priser for å game der. Uansett er det foreløpig bare en planlagt beta, men spennende uansett da det åpner for litt variasjon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ser at det er en klan som vil starte en beta av en egen uavhengig server kalt "the moon" http://www.nasa.gov/exploration/home/index.html Vet ikke helt om jeg gidder å prøve å logge inn da utviklerne tar så stive priser for å game der. Uansett er det foreløpig bare en planlagt beta, men spennende uansett da det åpner for litt variasjon. Det er en kjent misforståelse det der.. Det er ikke en egen server. Det er mer som en expansion pack. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det er en kjent misforståelse det der.. Det er ikke en egen server. Det er mer som en expansion pack. Jepp det er en del som drømmer om hvordan det kan være på andre servere(annen stjerne). Vi kan jo se dem om natten er noen av dem oppe å går? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Alt for mye grinding. Det tok meg 245 453 timer ingame bare for å nå level 28. Etter over 5000 timer ingame på level 28 så er jeg bare litt over halvveis til level 29. Også er det klin umulig å ta igjen en som er høyere level enn deg. Utrolig kjipt og trekker ned i hvert fall én karakter. Men jeg liker at alt kan ødelegges Lenke til kommentar
firemann95 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg holdt på og le ræva av meg, når jeg leste dette XD Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Noen som selger en account med masse stæsj og gull ? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg vurderte å selge min men presten sa nei Lenke til kommentar
pertm Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Begynner å få en del stæsj og annet men å selge alt vel tror ikke jeg er lei enda. Vent 30 - 50 levels så kanskje det blir anderledes. Men da er det kanskje nye spillere det heller vil gå til. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg vurderte å signere sånn donorkort slik at andre kan bruke stæsjet mitt når jeg er død. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det at du egentlig ikke får kontroll over altene dine er ikke noe særlig.. De første levlene hører de på deg, men etter vært tror jeg noen andre spillere tar over! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Om du vil ha enda en karakter er det jo bare å finne en annen karakter av det andre kjønn og sette igang. Mente vurderingskarakter Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Beste artikkelen jeg har lest siden brudded med gamer.no! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg har hørt at man kan få tak i cheats ved å selge brukeren sin til en rød fyr! Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Flott artikkel :-) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har hørt at man kan få tak i cheats ved å selge brukeren sin til en rød fyr! Jeg prøvde det... Funka heller dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg