pululf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Meh. Jeg likte ikke dette spillet, har lyst til å slutte helt med det. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Eg har høyrt at ein kan snike seg ut av spelet før den verkelege slutten ved å bruke noko som kalles "an hero". Veitt ikkje kor trygt dette er, though Lenke til kommentar
pululf Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Litt ustabil cheat, men fungerer ok hvis du vet hva du gjør! Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Life 1.0 har slått alle MMO-grenser. P.d.d. er det nesten 7 milliarder abonnenter. Litt artig med levlingen også. Jo høyere level du blir, jo svakere blir karakteren rent stats-messig. Virker som det er implentert en slags akkumulativ penalty for å bruke mye tid ingame. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er veldig få ganger i spillet man unlocker noe særlig når man lvler opp. Når man lvl 18 kan man få kjørt kjøretøy alene, men bare hvis man har tatt tutorail, og det skal koste sinnsykt mye gull, men så skal det være sinnsykt vanskelig å skaffe. Så er det mange spillere som nesten får herje så mye de vil bare fordi de har høyere rank enn de fleste. Gameplayet varierer visst avhengig av hvor i spillet man bor, men det er alltid noen som klager på at noen har dårligere gameplay Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen kasta debuffen "Confusion" på meg idag... Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 En kompis ville ha meg til og få spillet.. men jeg tror det er for dyrt.. og vil mest sannsynelig kreve for mye av dataen min Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dette spillet er en evig grind-fest! Man må gjøre de samme tingene om og om og om igjen! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, kjedelig å måtte spise hele tida, trene for å ikke bli feit osvosv. ALTFOR realistisk! Lenke til kommentar
thermos Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som vet om godmode virker i dette spillet? Er litt redd for å prøve det selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som vet om godmode virker i dette spillet? Er litt redd for å prøve det selv.Har ikke fått til godmode. På akkurat dette er de flinke til å ta cheatere. Men når det gjelder karriere-modusen så er det alt for mange cheaters som slipper unna synes jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 De i Kongo kunne virkelig trenge en godmode før de får en hammer of justice i hodet Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Det er de som spekelurer på om det er flere servere andre steder, men hittil har man ikke funnet noen. Det er til og med de som spiller spillet i spillet, men da med reduserte muligheter. Det er mange i spillet som bruker mye tid ingame foran en boks og ser på noe. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 dette er noe av det beste jeg har lest kan babelfish eller noe oversette det her til engelsk? hadde vert fett å vist dette til mine amerikanske og engelske kompiser. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ja, kjedelig å måtte spise hele tida, trene for å ikke bli feit osvosv. Minner meg om GTA SA. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Veldig bra, men savner en Ctrl-F-funksjon. Ofte altfor lang dialog og tekster som burde leses generelt. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Savner en karakter for "spillet" Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Om du vil ha enda en karakter er det jo bare å finne en annen karakter av det andre kjønn og sette igang. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Synes også at newbs er irritenrede, gjerne de under level 3, whiner for mye! De skriver ALT med caps lock! Ikke skjønner jeg alt de sier heller ... Endret 22. oktober 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 også spammer de og whiner hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg