Jonhoo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Wow! *Bøyer seg i støvet* Eneste spørsmålet mitt er: Hvor mye koster herligheten, og hva er minimum system requirements? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kan noen hjelpe meg? jeg sitter fast i "Vei-valgs" verdenen, og finner ikke veien ut.. har noen en walkthrough eller i det minste en cheat eller to (helst levelskip eller clip-mode) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg fant ut det når jeg satt fast på veivalgs verdenen at jeg bare skulle skyte blankt og teste noe. Det lønnet seg ikke... Tips... hmmm I have none. Endret 20. oktober 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
pertm Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Litt kjedelig at man sannsynligvis ikke vil klare å komme til level 100 og om en kommer ditt er det ikke så morsomt heller. Er det noen som har klart å runne spillet? Noen som vet hvilket OS det kjører på for jeg er sikker på at Win7 ikke takler det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Er det noen som har klart å runne spillet?Lest om noen munker i India som hevder å ha runda spillet flerfoldige ganger, men de kunne ikke vise frem noe bevis for statsene blir resatt hver gang du når slutten. Lenke til kommentar
ism Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Har også hørt at endgame suger i dette spillet. Vet ikke helt om jeg gidder å levle så langt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Irriterer meg litt at spillet tidvis er infisert av virus, samt at product-placements overgår alt annet jeg tidligere har sett. Bugs finnes det også, milliarder av dem. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) De driver og prøver å patche vekk virusene, Dotten. I disse dager så rulles det ut en stor oppdatering som skal få has med det nyeste viruset, men problemet er skeptiske brukere som ikke vil innstallere den. Dermed blir viruset spredd som aldri før. Endret 20. oktober 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
probin Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 noen andre enn meg her som skaffet seg dame ingame? folk sier det er tafatt, men syns det er helt OK jeg da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 noen andre enn meg her som skaffet seg dame ingame?folk sier det er tafatt, men syns det er helt OK jeg da Flere ganger. Var ikke helt fornøyd med den første så bytta, men viste seg at jeg ikke kjørte kompatibel programvare med den utgaven så det gikk helelr dårlig. Nå har jeg prøvd igjen og denne gangen så ser det ut som jeg har fått tak i riktig utgave.Noe av problemet med dette spillet er kompabilitetsproblemene. Man kan kaste bort både timer, dager og tilogmed år før man innser at man har valgt en companion cube som kjører en helt annen versjon av software og ikke funker med ditt operativsystem. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 De driver og prøver å patche vekk virusene, Dotten. I disse dager så rulles det ut en stor oppdatering som skal få has med det nyeste viruset, men problemet er skeptiske brukere som ikke vil innstallere den. Dermed blir viruset spredd som aldri før. Men det kuleste med spillet er jo at viruset kan bekjempes av gameren selv om oppdatering ikke installeres. AI'en er der helt fantastisk. Selv om det dessverre ikke gjelder alle. Det kuleste med spillet er jo at man sammen med en annen kan lage nye spillere, som så blir født inne i spillet. Det er nesten som jeg undres over om jeg er skapt i spillet eller ikke. Det hadde vært sykt filosofisk hodeverk. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Haha, tidenes artikkel Kakesjef: Lvl. 21 human male musician! Endret 20. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 En annen ting som irriterer meg er at det skal koste så jævlig masse å få seg mount. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Forøvrig går det rykter om en sequel, men den skal visst ikke være beviselig så man må velge å tro på den eller ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Forøvrig går det rykter om en sequel, men den skal visst ikke være beviselig så man må velge å tro på den eller ikke.Jeg tror ikke noe på de ryktene. Det varierer så veldig hva som skal være i sequelen etter som hvem du spør. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Noen rykter sier jo det er flere forskellige sequels, hvilken du får avhenger av hva du gjør i Life v1.0. Men det er så uklart hva man skal gjøre for å komme hvor, grunnet selvmotsigelser og flere varianter av veiledningsmanualer. Ikke lett dette her. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 meget kult spill, men jeg sliter med dårlig lydkvalitet på høyre kanal og meget dårlig ytelse lørdag og søndag morgen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg sliter med dårlig grafikk men heller god ytelse. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Savner en karakter. Nå er jeg riktignok bare en tredjedel (?) uti spillet, men vil gi det 7/10 så langt. Som regel veldig underholdende, men litt vanskelig til tider og jeg savner mer klare mål. Når det gjelder den nevnte militærfunksjonen, så kan man prøve en tutorial kalt Førstegangstjeneste. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Pøh, fysikken i GTAIV er langt bedre! Euphoria ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg