Gå til innhold

The bartender: En fantastisk historie

Anbefalte innlegg

For to dager siden snublet jeg over en brilliant skrevet historie i 20 kapitler, som jeg tror må være den morsomste "novellen"(?) jeg har lest. Den er skrevet av en som blogger, og ble utgitt der i 2007. utrolig at denne ikke er utgitt i bokform sier nå jeg. Mulig det er min humor som er litt spesiell, men dette må jeg rett og slett dele med noen!

Her finner dere http://obrienfiction.blogspot.com/2007/04/prologue.html og dere kan lett navigere gjennom kapitler på venstre side.

PS: er på engelsk

en liten teaser fra prologen:

"She looked up at me, all seven-feet-eleven-inches of her, and flashed me a smile that drives the boys wild. She winked at me. I never really know how to react when people wink at me, so, in an attempt to “up the ante,” so to speak, I just winked back at her with both eyes- what you would probably call “blinking.” This seemed to appease her as it brought on another smile. I winked again, albeit, less appropriately, and she turned her gaze from me back to her purse. Damn. Really went overboard with the winking, there"

Er enda bedre når dere får det inn i en kontekst :)

Endret av Colb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...