dansve100 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Prøvde å reinstallere med en vista installasjonscd siden pcen var treg. Problemet er at du ikke kan aktivere med vista lisensen som fulgte med hp maskinen og hp og de andre sender jo aldri med reinstallasjonscd om man behøver det ! Går det ann å bestille en ren vista installasjonscd fra hp. Ikke noe recovery cd Maskinen er hp pavillion dv2 1110 eo Lenke til kommentar
Star Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har aktivert min etter random vista dvd installering flere ganger. På min forrige HP DV2222 ( som også var OEM ) måtte jeg imidlertid ringe Microsoft og få oppgitt en nøkkelkode ved aktivering, hver eneste gang. Dersom det er en gammel maskin, ville jeg prøvd å ringe kundesupport Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Den kom for noen mnd siden. Det eneste som er gammelt er vista cden. Fikk du ikke beskjed om at lisensen var ugyldig ? Lenke til kommentar
Star Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jepp, så jeg kontaktet kundeservice og oppga produktnøkkel og fikk aktiveringskode manuelt. Det automatiske telefonsystemet funka 1/10 ganger jeg ringte inn, så løsningen var å prøve dette - vente på feilmelding fra autosystemet - og deretter settes i kontakt med en kontaktperson på kundeservice som gav meg en nøkkel som fungerte. Skal tydeligvis ikke være enkelt å gjøre det skikkelig men... Lenke til kommentar
dansve100 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jepp, så jeg kontaktet kundeservice og oppga produktnøkkel og fikk aktiveringskode manuelt. Det automatiske telefonsystemet funka 1/10 ganger jeg ringte inn, så løsningen var å prøve dette - vente på feilmelding fra autosystemet - og deretter settes i kontakt med en kontaktperson på kundeservice som gav meg en nøkkel som fungerte. Skal tydeligvis ikke være enkelt å gjøre det skikkelig men... takk det funka Prøvde det automatiske hvor det var en kode jeg måtte skrive inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå