Gå til innhold

hp oem vista installasjonscd

Anbefalte innlegg

Prøvde å reinstallere med en vista installasjonscd siden pcen var treg. Problemet er at du ikke kan aktivere med vista lisensen som fulgte med hp maskinen og hp og de andre sender jo aldri med reinstallasjonscd om man behøver det !

Går det ann å bestille en ren vista installasjonscd fra hp. Ikke noe recovery cd

Maskinen er hp pavillion dv2 1110 eo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aktivert min etter random vista dvd installering flere ganger.

På min forrige HP DV2222 ( som også var OEM ) måtte jeg imidlertid ringe Microsoft og få oppgitt en nøkkelkode ved aktivering, hver eneste gang. Dersom det er en gammel maskin, ville jeg prøvd å ringe kundesupport :)

Lenke til kommentar

Jepp, så jeg kontaktet kundeservice og oppga produktnøkkel og fikk aktiveringskode manuelt. Det automatiske telefonsystemet funka 1/10 ganger jeg ringte inn, så løsningen var å prøve dette - vente på feilmelding fra autosystemet - og deretter settes i kontakt med en kontaktperson på kundeservice som gav meg en nøkkel som fungerte.

Skal tydeligvis ikke være enkelt å gjøre det skikkelig men... :)

Lenke til kommentar
Jepp, så jeg kontaktet kundeservice og oppga produktnøkkel og fikk aktiveringskode manuelt. Det automatiske telefonsystemet funka 1/10 ganger jeg ringte inn, så løsningen var å prøve dette - vente på feilmelding fra autosystemet - og deretter settes i kontakt med en kontaktperson på kundeservice som gav meg en nøkkel som fungerte.

Skal tydeligvis ikke være enkelt å gjøre det skikkelig men... :)

takk :) det funka :) Prøvde det automatiske hvor det var en kode jeg måtte skrive inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...