Zegh8578 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) jeg har aldri vært store lesehesten selv (litt konsentrasjonsvansker via aspergers ), men en enorm trang til å skrive. har skrevet hele livet, men aldri hatt noe særlig til kontakter for noen år siden fikk jeg "kicket" og skrev historien jeg ville skrive, jeg endte opp med en "pentologi" (hehe) på rundt 1300 sider jeg driver for tiden å finpusser, men jeg lurer så klart: Hva GJØR jeg med alt dette? jeg har delt den opp i 4 bøker og en novellesamling, jeg er kjernefornøyd med sluttresultatet, historien, hovedpersoner og oppsett, og jeg har ingen ambisjoner eller interesse i å selge GODT eller gjøre BRA jeg bryr meg ikke, jeg vil bare publisere, og se om noen som helst gidder å lese. jeg har det absolutt ikke travelt, og regner med å renskrive og polere videre så lenge som jeg orker jeg lurer bare på det helt grunnleggende, hvor begynner jeg med å publisere? emailer jeg gyldendahl direkte, eller? jeg har absolutt null peil på dette, er det noen som kan tipse meg om hvor man begynner? jeg har det som sagt ikke travelt, og jeg har ingen "krav" om å gjøre det noe spesielt godt (spesielt da historien er en episk sci-fi med fokuset på individene fremfor sci-fi-elementene. dvs, jeg er godt forberedt på at det ikke blir det mest populære lesestoffet på norsk) takk:] Endret 19. oktober 2009 av Zegh8578 Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Her er lenker til informasjon om innsending av manus til tre av de største forlagene, det finnes selvfølgelig flere alternativ, men de er jeg overbevist om at du klarer å søke deg frem til selv. Gyldendal Cappelen Damm Aschehoug & co Lykke til! Lenke til kommentar
Zegh8578 Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Her er lenker til informasjon om innsending av manus til tre av de største forlagene, det finnes selvfølgelig flere alternativ, men de er jeg overbevist om at du klarer å søke deg frem til selv. Gyldendal Cappelen Damm Aschehoug & co Lykke til! tusen takk, bokmerket dem alle, og det virker langt mindre komplisert enn jeg fryktet :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå