Gå til innhold

Hei, trenger litt publiseringstips

Anbefalte innlegg

jeg har aldri vært store lesehesten selv (litt konsentrasjonsvansker via aspergers :D), men en enorm trang til å skrive. har skrevet hele livet, men aldri hatt noe særlig til kontakter

for noen år siden fikk jeg "kicket" og skrev historien jeg ville skrive, jeg endte opp med en "pentologi" (hehe) på rundt 1300 sider

jeg driver for tiden å finpusser, men jeg lurer så klart:

Hva GJØR jeg med alt dette? jeg har delt den opp i 4 bøker og en novellesamling, jeg er kjernefornøyd med sluttresultatet, historien, hovedpersoner og oppsett, og jeg har ingen ambisjoner eller interesse i å selge GODT eller gjøre BRA :D jeg bryr meg ikke, jeg vil bare publisere, og se om noen som helst gidder å lese.

jeg har det absolutt ikke travelt, og regner med å renskrive og polere videre så lenge som jeg orker

jeg lurer bare på det helt grunnleggende, hvor begynner jeg med å publisere? emailer jeg gyldendahl direkte, eller? jeg har absolutt null peil på dette, er det noen som kan tipse meg om hvor man begynner?

jeg har det som sagt ikke travelt, og jeg har ingen "krav" om å gjøre det noe spesielt godt (spesielt da historien er en episk sci-fi med fokuset på individene fremfor sci-fi-elementene. dvs, jeg er godt forberedt på at det ikke blir det mest populære lesestoffet på norsk)

takk:]

Endret av Zegh8578
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...