kevinedomm Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Spør for ei venninne, selv så mener jeg at gramatikken er litt feil i setning nr. 3 My mom is really cool and nice So when she needs help, she doesn't has to ask me twice. And I must say She's here to stay She's a strong fighter and a great provider. She knows how to listen when I'm sad and blue And I wish that you have such a great relationship to your mother too. Endret 19. oktober 2009 av Mad_man Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 My mom is really cool and nice So when she needs help, she doesn't have to ask me twice. And I must say She's here to stay She's a strong fighter and a great provider. She knows how to listen when I'm sad and blue And I wish that you have such a great relationship with your mother too. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Skal være 'have' i setn. 3 Oh, damn you Halvdan Endret 19. oktober 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Takker for svar Men forfatteren står fast på sitt: jammen, det får jeg ikke til å stemme...... for jeg har lært dette: I have You have He/she/it has we/you/they have Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hahahahha pedersen lol'd Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, men du legger til "does not", og derfor er det have. Husk også "with" i "relationship with your mother". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå