cruelphotography Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Første BK tråden min på noen mnder nå! Prøvde meg på å mikse foto og video for første gang her i forrige uke. Filmingen er gjort med en Canon 500D + 24-70L / Tokina 12-24 / 85 1,8 Og stillsene er fotografert med Canon 1ds mk iii + 85 1,8 / 24-70L Det er lyssatt med en stk fastlys Arri lampe, med låvedører. Fotograferte med 1dsen mens jeg instruerte modellen litt, og canonen var montert på ett oslo stativ (stativ thingy med hjul). Go multitasking. Det hele er ganske improvisert, forresten, så det eneste jeg hadde klart før jeg begynte var egentlig lyssettingen =) Starter med ett par bilder: Og her er filmen: http://vimeo.com/7134489 -O http://blogg.cruelphotography.com Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Morsomt dette med å kombinere det med film. Og den lyssettingen tar seg spesielt godt ut på film. Kult å se skyggen røre seg "live". Det at hun tømte burn på seg selv mot slutten var kanskje litt rart. Av bildene liker jeg det siste best, jeg vil tro du har kuttet toppen og bunnen med vilje, men tror det hadde blitt bedre uten. Lenke til kommentar
Patrick80 Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Flott dette her. Modig jente du har fått tak i. Så på videoen også og det er i slike situasjoner video på speilrefleks kommer til sin rett. Noen ganger brukes det litt for tett utsnitt og skyggen er for skarp og stjeler litt mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. oktober 2009 Modig jente ja, veldig enkel å posere / instruere. Synes ikke skyggen er for skarpt. Veldig sollys-aktig, og for meg ett veldig viktig element, ihvertfall =) @aak, kommer ny versjon, laga en i går, så skal poste den opp ikveld =) Lenke til kommentar
Patrick80 Skrevet 22. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Modig jente ja, veldig enkel å posere / instruere. Synes ikke skyggen er for skarpt. Veldig sollys-aktig, og for meg ett veldig viktig element, ihvertfall =) @aak, kommer ny versjon, laga en i går, så skal poste den opp ikveld =) Den kvelden ble lang Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2009 Haha.. Den ble lang ja =D Men til gjengjeld tar jeg med ett bonus bilde.. bare redigert i Lightroom, faktisk Ellers var det lite liv i tråden min.. er jo mange som har film dSLR, og det er jo altid hot topic å snakke om det, men ser ut som det er VELDIG få som faktisk bruker den til noe som helst :=) Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Spenstig jente må jeg si. Selv om hu søler med burn så har jeg sansen for måten hu "vansker" det av igjen på.haha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå