Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc`en skrur seg av etter et par timer

Anbefalte innlegg

Pc`en dette gjelder er: Asus X70IO-TY021C.

Har vært inn

i i Power Options og skrudd av både at skjermen skal skrues av etter en viss tid, samme med hvilemodus.

Føler det er et Asus program som ligger å overstyrer dette, og som alltid gjør slik den skrur seg av etter ca. 2 timer.

Spyware,adware,temperaturproblemer etc er utelukket, iogmed jeg har full beskyttelse på den fronten.

Noen som har vært borti lignende?

Dette plager meg voldsomt, og gjør slik jeg ikke kan la pc`en stå på over natten!

Kjører forøvrig WIndows Vista Home Premium 32bit

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært inn

i i Power Options og skrudd av både at skjermen skal skrues av etter en viss tid, samme med hvilemodus.

Føler det er et Asus program som ligger å overstyrer dette, og som alltid gjør slik den skrur seg av etter ca. 2 timer.

Spyware,adware,temperaturproblemer etc er utelukket, iogmed jeg har full beskyttelse på den fronten.

Dette plager meg voldsomt, og gjør slik jeg ikke kan la pc`en stå på over natten!

Beskyttelse mot temperatur-problemer? Fortell..

Om det er et Asus-program som forårsaker dette, så skal du lett se det i oppgavebehandling :)

Lenke til kommentar

Har vært inn

Beskyttelse mot temperatur-problemer? Fortell..

Om det er et Asus-program som forårsaker dette, så skal du lett se det i oppgavebehandling :)

Tja, Står på en plate med 2 vifter i, så varmluften blir sugd bort.

Er ikke stort verre en det.

Fant ikke ut noe smart tidligere idag. Så ble litt forbannet og skrev noen forum posts i håp om at det er en dyktig sjel der ute :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...