Moldskred Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Pc`en dette gjelder er: Asus X70IO-TY021C. Har vært inn i i Power Options og skrudd av både at skjermen skal skrues av etter en viss tid, samme med hvilemodus. Føler det er et Asus program som ligger å overstyrer dette, og som alltid gjør slik den skrur seg av etter ca. 2 timer. Spyware,adware,temperaturproblemer etc er utelukket, iogmed jeg har full beskyttelse på den fronten. Noen som har vært borti lignende? Dette plager meg voldsomt, og gjør slik jeg ikke kan la pc`en stå på over natten! Kjører forøvrig WIndows Vista Home Premium 32bit Takker for alle svar Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Pc`en dette gjelder er: Asus X70IO-TY021C. Har vært inn i i Power Options og skrudd av både at skjermen skal skrues av etter en viss tid, samme med hvilemodus. Føler det er et Asus program som ligger å overstyrer dette, og som alltid gjør slik den skrur seg av etter ca. 2 timer. Spyware,adware,temperaturproblemer etc er utelukket, iogmed jeg har full beskyttelse på den fronten. Noen som har vært borti lignende? Dette plager meg voldsomt, og gjør slik jeg ikke kan la pc`en stå på over natten! Kjører forøvrig WIndows Vista Home Premium 32bit Takker for alle svar Beskyttelse mot temperatur-problemer? Fortell.. Om det er et Asus-program som forårsaker dette, så skal du lett se det i oppgavebehandling Lenke til kommentar
Moldskred Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Pc`en dette gjelder er: Asus X70IO-TY021C. Har vært inn i i Power Options og skrudd av både at skjermen skal skrues av etter en viss tid, samme med hvilemodus. Føler det er et Asus program som ligger å overstyrer dette, og som alltid gjør slik den skrur seg av etter ca. 2 timer. Spyware,adware,temperaturproblemer etc er utelukket, iogmed jeg har full beskyttelse på den fronten. Noen som har vært borti lignende? Dette plager meg voldsomt, og gjør slik jeg ikke kan la pc`en stå på over natten! Kjører forøvrig WIndows Vista Home Premium 32bit Takker for alle svar Beskyttelse mot temperatur-problemer? Fortell.. Om det er et Asus-program som forårsaker dette, så skal du lett se det i oppgavebehandling Tja, Står på en plate med 2 vifter i, så varmluften blir sugd bort. Er ikke stort verre en det. Fant ikke ut noe smart tidligere idag. Så ble litt forbannet og skrev noen forum posts i håp om at det er en dyktig sjel der ute Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Vel, først av alt. Skjekk at det ikke er temperatur-relatert. CoreTemp, HW Monitor eller RealTemp er fine programmer til slikt. Ta tiden. Er det samme tid hver gang, uavhengig av last, har du nok et program som forårsaker problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå