Gamerfreak94 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Me again.. Jeg fikk en datamus av skolen min, en standard HP laser-mus. Jeg vet musa egentli fungerer, men den fungerer ikke ettersom at jeg tilkoplet den til en adapter fra gammel mus-inngang til USB. Denne overgangen grunnes at PC-en min mangler den gamle inngangen til datamuser, og det hadde seg slikt at jeg fant en adapter på rommet mitt, og adapteren har fungert på tidligere datamuser. Datamusa får strøm og er tilkoplet til PC-en, men PC-en legger ikke merke til at musa er tilkoplet engang. Nå er jeg lei av å spille CSS med en touch-pad som blir så varm at du tror at hvert øyeblikk kommer fingeren din til å smelte! Nå ber jeg og hjelp. Mvh, GamerFreak94 Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hvis jeg forstår deg riktig, så har musen en rund PS/2-plugg, og ett adapter som dette? Det er ikke alle mus som kan brukes med et passivt PS/2-adapter. Da må musen ha USB-elektronikk, i tillegg til den gamle PS/2-elektronikken. Du får kjøpt aktive PS/2 til USB omformere, slik som dette eller dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå