iver89 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Så nettopp en Simpsons episode, der de spilte en ganske fengende låt. Filen het "The Simpsons - Papa's Got A Brand New Badge.avi", ikke vet jeg om det er originalnavnet. Episoden Det oppstår et "riot" i Springfield, og dagen etter skylder alle på politiet, som da får sparken. Homer lager derfor den private politistyrken "Springshield", som fanger mafian og setter dem i fengsel. Da mafian kommer ut truer de med å drepe Homer om han ikke kommer seg ut av byen før solnedgang. Melodien spilles da mafian kjører gjennom Springfield for å treffe Homer. Har lagt ut et lydklipp på hjemmesiden min (ca. 400 kb) om det er noe som har lyst til å hjelpe? Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er jo introen til The Sopranos! Vet ikke hva den heter da.. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Aha. Fant sangen jeg, den heter "Woke Up This Moring (Chosen One Mix)" og bandet heter A3. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Må bare få legge til at sangen som Fat Tony har som ønske når han truer Homer på radioen, er Golden Earring - Radar Love Ser jeg for mye på Simpsons?? :wink: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Alabama3 ja... Konge sang Woke up This morning. Digger Sopranos Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Må bare få legge til at sangen som Fat Tony har som ønske når han truer Homer på radioen, er Golden Earring - Radar Love Ser jeg for mye på Simpsons?? :wink: Du kan ikke se for mye Simpsons Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Radiovekkeklokken på Bart's rom: "And heres a song dedicated to Bart Simpsons: I'm going to kill you slooowly and painfully [veldig lys latter] - [en sang starter]" Hvilken sang er det som spilles her da? Er i den episoden hvor Phycial Bob prøver å drepe Bart. Familien skaffer seg nytt navn, The Tombsons, og flytter til Cape Fear. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Radiovekkeklokken på Bart's rom: "And heres a song dedicated to Bart Simpsons: I'm going to kill you slooowly and painfully [veldig lys latter] - [en sang starter]" Hvilken sang er det som spilles her da? Er i den episoden hvor Phycial Bob prøver å drepe Bart. Familien skaffer seg nytt navn, The Tombsons, og flytter til Cape Fear. Heter ikke han Sideshow Bob? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Jo, det var vist det han het, husket det ikke sånn i farten Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Headshot"]Det er jo introen til The Sopranos! Vet ikke hva den heter da.. og så trur jeg nok at akkurat den scenen var sopranos-parodi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå