Mariofrans Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hei, idag merket jeg at jeg hadde litt vondt i pungen, spessielt når jeg lente meg forover. Jeg så etter og da så jeg at det hadde kommet en ekstra klump over den venstre ballestenen min. Hva er dette??? Når jeg tok på den gjorde det litt vondt.. NÅ er ikke klumpen der lenger.. Hva er dette fornoe? Trenger kjappe svar pliis! Endret 19. oktober 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Kanskje det er en balleorm. Balleormer er små ormer som bor inne i pungen hvis du har blitt smittet gjennom offentlige bad osv da de svømmer inn gjennom urinveien. De kan vokse seg kanskje store og leve av proteiner fra testikklene. Dette er utrolig skjeldent da men dine symtomer høres ut til å stemme. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 uæææææææææææææææææææææææææææææææææ, tar å skjærer opp pungen jeg. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Tvilsomt. Best å stikke til lege når det kommer til slike ting. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det kan være alt fra bitestikkelbetennelse til kreft til noe fullstendig harmløst. Gå til legen du. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Høyst sannsynlig er det noe relativt harmløst, men ikke ta internettråd for god fisk. Oppsøk lege snarest så får du det ut av verden. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 NÅ er det der ikke lenger og har ikke vært der i hele dag. Burde jeg oppsøke lege likevel?? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 NÅ er det der ikke lenger og har ikke vært der i hele dag. Burde jeg oppsøke lege likevel?? Skulle vært selvsagt siden du må i heletatt spørre om du skal gjøre det. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja. Gå til lege. Når det gjelder testiklene vil du ikke ta sjangser Og det er ikke flaut når det kan være noe alvorlig. gå til lege og få en byrde løftet fra dine skuldre, min venn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå