12Anonym12 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei, hvis jeg bestiller Halloween drakter / masker fra USA, vil det være her før Halloween eller tar det lengre tid? Noen som vet sånn ca hvor mange dager det tar og sende ting fra USA til Norge? Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 hvorfor ikke bestille fra england? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hei, hvis jeg bestiller Halloween drakter / masker fra USA, vil det være her før Halloween eller tar det lengre tid?Noen som vet sånn ca hvor mange dager det tar og sende ting fra USA til Norge? Kommer vel helt ann på hvor dyrt det er Hvis du får sendt det som pakke så slipper du utgifter og masse tid Tror jeg! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Om du bestiller nå, og det sendes innen få dager, skal det nok gå, men kan ikke si med sikkerhet. Kommer litt an på hvor du bor i Norge, da det omtrent tar lenger tid fra pakken når Norge... Eventuelt kan du bare kjøpe dyrere postmåte. Husk at om det du bestiller koster over 200 norske kroner må pakken fortolles, og du må betale toll på pakkens verdi+porto. Dette kan ta noe ekstra tid (og fjerner det du tjener på å bestille fra utlandet). Hva mener du med at det skal sendes som pakke, Sameboe? Jeg anser da det som logisk at det er en pakke? En butikk jeg har bestilt ting fra i USA opererer med disse postmetodene til utlandet: * USPS First Class Mail International (Airmail Parcel Post) - Delivery in 6 - 10 business days after order is shipped to most countries, not including delays due to customs. * USPS Priority Mail International (Economy Surface Parcel Post) - Delivery in 6 - 10 business days after order is shipped to most countries, not including delays due to customs. * USPS Express Mail International (EMS) - Delivery in 3 - 5 business days after order is shipped to most countries, not including delays due to customs. * UPS Express Saver - Delivery in 2 business days after order is shipped. (Mon~Fri). Endret 20. oktober 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Om du bestiller nå, og det sendes innen få dager, skal det nok gå, men kan ikke si med sikkerhet. Kommer litt an på hvor du bor i Norge, da det omtrent tar lenger tid fra pakken når Norge...Eventuelt kan du bare kjøpe dyrere postmåte. Husk at om det du bestiller koster over 200 norske kroner må pakken fortolles, og du må betale moms på pakkens verdi+porto. Dette kan ta noe ekstra tid (og fjerner det du tjener på å bestille fra utlandet). Hva mener du med at det skal sendes som pakke, Sameboe? Jeg anser da det som logisk at det er en pakke? En butikk jeg har bestilt ting fra i USA opererer med disse postmetodene til utlandet: * USPS First Class Mail International (Airmail Parcel Post) - Delivery in 6 - 10 business days after order is shipped to most countries, not including delays due to customs. * USPS Priority Mail International (Economy Surface Parcel Post) - Delivery in 6 - 10 business days after order is shipped to most countries, not including delays due to customs. * USPS Express Mail International (EMS) - Delivery in 3 - 5 business days after order is shipped to most countries, not including delays due to customs. * UPS Express Saver - Delivery in 2 business days after order is shipped. (Mon~Fri). Jeg mente vel egentlig gave Tror det var slik at man slapp toll da Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Nei, men beløpet økes litt, til 1000 kr. Men seriøse nettbutikker markerer ikke ting som gave. Dessuten regnes ikke noe som blir sendt fra en bedrift til en privatperson som gave, uansett hva som står på pakkeseddelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå