Hmf Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Hallo Jeg trenger litt hjelp her.. Jeg fikk et syndrom, for noen uker siden/måneder, man vet ikke når og ikke årsaken. Men, går på medisiner som gjør at jeg mister MYE muskelmasse og muskelstyrke. Får nå neste uke lov til å trene litt mer. Lurer på noen øvelser som går utover overkroppen, skal ikke presse meg for hardt. Øvelsene bør jeg helst kunne gjøres uten vekter. Kan vel si at jeg driver med ski og sykkel. Har planer om å ikke satse så mye på skisesongen som kommer nå, men å lage en skikkelig grunnmur. Må tenke litt langsiktig;) Håper på svar;) Endret 21. oktober 2009 av Hmf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+4123456 Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen tips? http://www.coopersguns.com/videos/exercise-encyclopedia/ Klikk på en muskelgruppe og velg øvelser under "bodyweight" Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Markløft og Knebøy bygger en god grunnmur, men da må du trene med vekter. Ellers Pull-ups/Chin-ups, armhevinger, planken og dips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå