nomore Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Butikksjefen på ett apotek måtte ut et ærend og gav derfor ansvaret over til assistenten sin. Etter en god halvtime kom han tilbake og lurte på om det hadde hendt noe mens han var borte. - "Tjaaa", svarte assistenten, "det var en som var innom og spurte etter hostesaft". - "Hva solgte du?", undret sjefen. "Eg solgte han en slik flaske", mens han pekte. - "Herregud, det er jo lakseolje, avføringsmiddel!". Så pekte assistenten ut vinduet bort på en mann som sto litt kroket og trengt og ventet på grønnt. - "Tror du han tørr å hoste nå?" Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 haha! Genialt! Stakkar fyr dah... Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Denne er hentet fra Kieslowskis film "Blå", hvor den fremsettes i en alt annet enn morsom kontekst. Så jeg ler ikke. Forøvrig en av de vakreste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Kieslowskis sier du? høres deffinitivt ut som en film eg ikke har sett... (selv om det var regisøren da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå