Nakmus Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hei! I denne tråden er det om å gjøre å telle til ti (10) på flest mulige språk, for at det ikke skal bli kaos, har vi noen enkle regler: Det er ikke lov å telle til ti på mer enn ett språk Det er ikke lov til å dobbelposte. Se etter om det språket du skal poste har blitt postet før, om det har.. la være å post det. Og helst ikke finn språket på nettet, blir mye artigere om du virkelig kan å telle på det språket. Gjerne forklar hvordan og hvorfor du lærte det språket, om det er sikkelig eksotisk x) Jeg begynner på koreansk, som var pensum da jeg gikk på Taekwon-do: Hana(1) - Doll(2) - Set(3) - Net (4) - Dasot(5) - Yosot (6) - Ilgop(7) - Yodul(8) - Ahop(9) - Yol (10) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Islandsk: einn, tveir, þrír, fjórir, fimm, sex, sjö, átta, níu, tíu Kan dette fordi jeg er islandsk Endret 19. oktober 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
793 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Fjandinn! Rabbid kom meg i forkjøpet. En, To, Tre, Fire, Fem, Seks, Sju, Åtte, Ni, Ti. Ett, Två, Tre, Fyra, Femm, Sex, Syv, Åtta, Nio, Tio. Eins, Zwei, Drei, Vier, Fünf, Sechs, Sieben, Acht, Neun, Zehn. One, Two, Three, Four, Five, Six, Seven, Eight, Nine, Ten. Uno, Dos, Trés, Quatro, Sinco, Sez...faen. Lenke til kommentar
Skinkestek Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Uno, Dos, Tres, Cuatro, Cinco, Seis, Siete, Ocho, Nueve, Diez Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 واحد اثنان ثلاثة أربعة خمسة ستة سبعة ثمانية تسعة عشرة Arabisk ved hjelp av google translate 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Jeg ville også ta islandsk Men da blir det Suomi i stedet: Yksi Kaksi Kolme Neljä Viisi Kuusi Seitsemän Kahdeksan Yhdeksän Kymmenen Jeg håper jeg husker riktig Jeg har finske røtter, så derfor tok jeg meg litt tid til å prøve å lære språket for en stund siden Endret 22. oktober 2009 av chris_9 Lenke til kommentar
LinkinPark1978 Skrevet 11. mars 2023 Del Skrevet 11. mars 2023 Kom over denne interessante tråden som er snart 14 år gammel, og tenkte kanskje jeg skulle prøve å gjenopplive den etter omtrent 13 og et halvt år med inaktivitet. Rumensk: unu, două, trei, patru, cinci, şase, sapte, opt, nouă, zece. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. mars 2023 Del Skrevet 11. mars 2023 Japansk (rōmaji): Ichi, ni, san, yon, go, roku, nana, hachi, kyū, jū. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 (endret) Dansk: En, to, tre, fire, fem, seks, syv, otte, ni, ti. Endret 13. mars 2023 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 20. april 2023 Del Skrevet 20. april 2023 Un, Deux, Trois, Quatre, Cinq, Six, Sept, Huit, Neuf, Dix! Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Een, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen, tien. (N) Um, Dois, Três, Quatro, Cinco, Seis, Sete, Oito, Nove, Dez. (Port.) Un, Dau, Tri, Pedwar, Pump, Chwech, Saith, Wyth, Naw, Deg (Walisisk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå